The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii!

Articol / 18 Iun 2025 / Andra Mihai
  • Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii!
1/1
51 de premii  (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025.Campania “Unexpected heroes” a câștigat Grand Effie, proiect semnat de Old Spice și Leo Burnett Romania. Client: Procter & Gamble.

Această campanie a fost aleasă în unanimitatate de Grand Jury dintr-un short list de 6 campanii.

Numărul total al premiilor au fost: 1 Grand Effie, 9 Gold Effie, 11 Bronze Effie și 30 Bronze Effie

18 agenții au fost premiate la a 22a ediție Effie Awards Romania 2025. Agențiile caștigătoare anul acesta sunt: Cohn & Jansen Creative Network// DDB Romania// FCB  Bucharest// Fullhouse OGILVY// Golin// HUBvertising //Jam Session Agency // Leo Burnett Bucharest //McCann Bucharest// MRM Romania// OMD Romania// Oxygen// Publicis Relations// Publicis Romania // Punk Agency// Saatchi & Saatchi + The Geeks// VML Romania// Zenith Romania

De asemenea, au câștigat 29 de branduri: AQUA Carpatica Kids// Coca-Cola// Durex// Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei// eJobs// Gerovital Kids// ING// KFC// Lay's Romania// Lenor// Lidl Romania// Linco Patisero// McDonald's// MedLife// Milka// Napolact// NATURLI' // Nemira Publishing House// Old Spice// Pampers// Philips Avent// Regina Maria// RetuRO SGR// Salt Bank// Secom// Takis//Tomi// Vodafone// Voxa

În baza clasamentului Effie Romania, calculat conform International Effie Index, Clientul Anului este Procter & Gamble, Brand-ul Anului este Salt Bank iar Agenția Anului este Leo Burnett Romania.  

Comitetul de organizare Effie Awards 2025 a fost compus din: Carmen Miruță – Cheil Centrade, Cătălin Albu – Publicis Romania, Diana Crâșmariu – Cohn&Jansen Creative Network, Elia Cazan – P&G South East Europe, Ioana Cadîr -- Jam Session Agency, Katerina Todorovski - BCR, Laurențiu Semeniuc – Saatchi Creative Hub, Maria Sarivan – Leo Burnett Group, Monica Dudău – Storia si OLX Imobiliare, Răzvan Acsente – WOLT, Roxana Memetea – DDB Romania și Sergiu Mircea – Banca Transilvania

Președintele Comitetului de Organizare a fost Ștefan Chirițescu, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup Romania.

In 2025, Președinta Juriului a fost Iva Bennefeld-Stepanic, VP Marketing & Brand Excellence Europe | International, Mondelez, Elvetia.

Lista detaliată a câștigătorilor Effie Awards Romania 2025 poate fi găsită pe site, aici.

Mulțumiri partenerilor:

Gold Partner: George. Primul banking inteligent.
Partners: Coca-Cola, Kaufland, Mastercard, Vodafone, Madri Excepcional și Saga Film.
Creative Partner: Cohn & Jansen Creative Network
Strategic partner: NielsenIQ
Media Partners: PRO TV, IQads, Smark, Pagina de Media, The Institute, Phoenix Media, Profit.ro.