Vom asista la o conversație între doi titani, Bram Westenbrink, Global Head Heineken® Brand, HEINEKEN și Bruno Bertelli, Gobal Chief Creative Officer, Publicis Worldwide — despre creativitate, consistență, relevanță, puterea dar și responsabilitățile unui brand iubit de consumatori.
Heineken, probabil una dintre cele mai populare beri din lume (sursă: Business Insider), a creat și susținut o esență absolută a unui brand unic la nivel global, consecvent și relevant pentru consumatori în toate zonele geografice. Le-am apreciat în mod deosebit eforturile în timpul Covid, păstrând consistența unică a mărcii și tonul vocii, recunoscând în același timp dificultățile consumatorilor din întreaga lume. Brandul Heineken, un exemplu perfect de creativitate în bine, chiar a luat atitudine, educând consumatorii cum să se comporte în restaurante și baruri, o industrie care suferă atât de mult în acest moment.
Despre Bram Westenbrink, putem spune că este un inovator de branduri și un marketer vizionar. În perioada petrecută în Brazilia, Bram a dezvoltat o strategie de portofoliu personalizată pentru 16 branduri și a construit o nouă echipă de marketing împreună cu care a accelerat creșterea, făcând din Brazilia teritoriul cu cea mai rapidă creștere a brandurilor Heineken®.
Bruno Bertelli, pe de altă parte, este un lider creativ global de top. Realizările lui Bruno vorbesc de la sine - mai mult de 80 de Cannes Lions, colaborări cu mărci globale precum Diesel, Heineken, Coca-Cola, Renault, Nestle și multe altele.
Va invitam sa îi ascultați și apoi să interacționați cu ei în sesiunea Q&A live cu audiența, un moment de neratat.
Biletele pot fi cumpărate aici: https://bit.ly/3j27Vuc.
Mai multe detalii pe www.creativity4better.com.
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.
Heineken, probabil una dintre cele mai populare beri din lume (sursă: Business Insider), a creat și susținut o esență absolută a unui brand unic la nivel global, consecvent și relevant pentru consumatori în toate zonele geografice. Le-am apreciat în mod deosebit eforturile în timpul Covid, păstrând consistența unică a mărcii și tonul vocii, recunoscând în același timp dificultățile consumatorilor din întreaga lume. Brandul Heineken, un exemplu perfect de creativitate în bine, chiar a luat atitudine, educând consumatorii cum să se comporte în restaurante și baruri, o industrie care suferă atât de mult în acest moment.
Despre Bram Westenbrink, putem spune că este un inovator de branduri și un marketer vizionar. În perioada petrecută în Brazilia, Bram a dezvoltat o strategie de portofoliu personalizată pentru 16 branduri și a construit o nouă echipă de marketing împreună cu care a accelerat creșterea, făcând din Brazilia teritoriul cu cea mai rapidă creștere a brandurilor Heineken®.
Bruno Bertelli, pe de altă parte, este un lider creativ global de top. Realizările lui Bruno vorbesc de la sine - mai mult de 80 de Cannes Lions, colaborări cu mărci globale precum Diesel, Heineken, Coca-Cola, Renault, Nestle și multe altele.
Va invitam sa îi ascultați și apoi să interacționați cu ei în sesiunea Q&A live cu audiența, un moment de neratat.
Biletele pot fi cumpărate aici: https://bit.ly/3j27Vuc.
Mai multe detalii pe www.creativity4better.com.
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.