The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

„How to win”, al treilea eveniment din seria Effie Talk, 31 martie, ora 10:30, live pe Facebook

Articol / 24 Mar 2022 / Andra Mihai
  • „How to win”, al treilea eveniment din seria Effie Talk, 31 martie, ora 10:30, live pe Facebook
1/1
IAA Romania și UAPR revin cu o nouă ediție Effie Talks. Evenimentul va completa informațiile din evenimentele trecute cu perspectiva a trei echipe care au câștigat câte un Gold Effie anul trecut.
 
În întâlnirea „How to Win” au fost invitate trei echipe câștigătoare la Effie 2021, premiate cu Gold, în trei categorii diferite: Brand ExperienceRetail și Financial Services. Vor exista studii de caz care să arate complexitatea unei campanii de succes, aprofundând strategiile și tacticile utilizate de către echipele Rompetrol WebstylerCarrefour Publicis și ING - Jam Session.



„Engage to Stay” – Rompetrol & Webstyler
Premiu: Effie Gold
Categoria: Brand Experience
Reprezentând Rompetrol, unul dintre cele mai cunoscute și populare branduri de origine românească, echipa Rompetrol x Webstyler îi va include pe:

Ioana Enache - Digital&Loyalty Manager, Group Marketing, Rompetrol, cu aproape trei decenii de experiență la nivel executiv, marketing strategic, comunicare, reputație, branding și rebranding;
Bogdan Nițu - General Manager, Webstyler, cu peste două decenii de experiență în management și strategie ca partener și fondator la Webstyler.



„The Little Box of Greens” – Carrefour & Publicis
Premiu: Gold Effie
Categoria: Retail
Reprezentând Carrefour, primul retailer care a adus conceptul de hipermarket în România, echipa Carrefour x Publicis le va include pe:

Miruna Micșan - Brand Manager Private Labels & Exclusivities, Carrefour Romania, cu experiență în brand management atât pentru Carrefour, cât și pentru TEX.
Raluca Kovacs - Chief Strategy Officer, Publicis Romania, cu experiență indelungata în strategie, design, new media.

„Stay@Homebank” – ING & Jam Session
Premiu: Gold Effie
Categoria: Financial Services
Reprezentând ING, prima instituție financiară internațională care a deschis o sucursală în România după 1989, echipa ING x Jam Session le va include pe:

Wenka Booij Head of Brand and Marketing, ING Bank Romania, cu aproape 20 de ani de experiență în marcom: brand strategy, brand direction, management și nu numai.
Irina Pencea Co-Founder & CEO, Jam Session Agency, cu experiență amplă în management, business development și marketing strategy.



Evenimentul va avea loc pe 31 martie, între orele 10:30 - 12:30, live pe Facebook la link-ul: https://fb.me/e/29sxrXNb1

De asemenea, au mai rămas 3 săptămâni și câteva zile până pe 13 aprilie, data limită de înscriere a cazurilor Effie în competiție.

EFFIE Awards este un festival internațional sub licența EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing și comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), în parteneriat cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

Pentru toate detaliile referitoare la ediția EFFIE 2022: www.effie.ro
Pentru înscrierea în competiția Effie 2022: https://effie-romania.acclaimworks.com/