Joi, 1 aprilie, începând cu ora 10:30, va avea loc talk-ul “How to Win an Effie: Business Impact X Creativity”, live, pe pagina de Facebook Effie România. Evenimentul se adresează tuturor reprezentanților din agenții și din departamentele de marketing din companii și vizează clarificarea modului în care proiectele participante trebuie să-și prezinte rezultatele – criteriul cel mai important în demonstrarea eficienței.
Irina Pencea, Managing Partner and Co-Founder Jazz și Președintele Comitetului de Organizare Effie 2021 va aborda alături de invitații săi o temă recurentă din jurul festivalului: discrepanța dintre modul în care sunt jurizate campaniile din categoriile de bază versus cele din categoriile speciale - cum trebuie prezentate rezultatele, ce impact are de fapt creația, cum trebuie făcută evaluarea proiectelor plecând din același standard Effie de performanță, indiferent de categorie.
“Ne-am propus o discuție despre ce este cel mai important lucru la Effie - impactul, și cum poate fi el demonstrat atât în categoriile de bază cât și în cele speciale. Am remarcat că există o tendință de a aborda diferit categoriile speciale față de cele de bază - se includ mai degrabă rezultate tactice ale campaniei și mai puțin impactul în business sau brand, se evaluează mai degrabă ideea creativă și mai puțin efectul acelei idei în business și brand. Rolul acestui talk este de a pune pe masă subiectul și a dezbate modalitățile prin care orice înscriere trebuie să demonstreze efectul și rolul comunicării și al creativității în business și brand.”
Irina va avea alături moderatori, jurați și participanți Effie, profesioniști ce provin din research, agenții și companii, implicați an de an în diversele etape ale competiției.
Dan Zloteanu (Managing Director and Marketing Consultant MRI Research & Consulting / part of TheNetwork) va prezenta o serie de insight-uri de la jurizările Effie, din calitatea de moderator al procesului încă de la prima ediție în care a fost introdusă dezbaterea în cadrul jurizării. Dan va vorbi despre felul în care sunt judecate cazurile în funcție de categorie și care sunt subiectele cele mai discutate în timpul jurizării.
Ruxandra Rău (Director Brand & Communication Strategy Telekom România) & Corina Bratu (Senior Strategic Planner Leo Burnett România), urmate de Roxana Mătășel (Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell) & Andrei Bălan (Head of Strategy & Social Media MRM) vor face o trecere prin principiile de bază necesare pentru evaluarea impactului de business pentru orice tip de campanie, indiferent dacă vine din zona de product & service sau a categoriilor speciale. Echipele se vor raporta în prezentarea lor la două branduri cu multă experiență în înscriere și cu un impresionant număr de trofee Effie în portofoliu: Telekom și KFC România.
Adina Vlad (Managing Partner Unlock Market Research & Effie Moderator) va completa discuția cu insight-uri despre cele mai potrivite tool-uri de research care ajută în corelarea celor 2 seturi de rezultate - atât cele de campanie, cât și cele de business.
Evenimentul va putea fi urmărit LIVE pe pagina de Facebook Effie România, cu acces liber pentru toți cei interesați.
Înscrierile în competiția Effie Romania 2021 continuă până pe 6 mai. On time deadline este 8 aprilie.
Comitetul Effie 2021 este format din: Irina Pencea - Managing Partner & Co-Founder Jazz & Președintele Comitetului, Adrian Țuluca - Managing Director Propaganda, Bogdan Nițu - General Manager & Partner GMP+WEBSTYLER, Corina Bratu - Senior Strategic Planner Leo Burnett România, Cristina Moșteanu – General Manager Cohn&Jansen Creative Network, Daria Gonța - Senior Brand Manager Water, Dairy and New Business, The Coca-Cola Company, Mihai Trandafir - Managing Director UM România, Raluca Kovacs - Chief Strategy Officer Publicis România, Roxana Mătășel - Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy Telekom România, Silvia Mihăilescu - Director Marketing, Comunicare și CSR, ING Bank România, Simona Panait - Marketing & Online Director Samsung Electronics Romania and Bulgaria și Șerban Alexandrescu - Asociat & Executive Creative Director Headvertising.
Romanian Effie Awards 2021 este un proiect organizat de IAA Romania și UAPR, prezentat de Kaufland, Coca-Cola și George. Primul banking inteligent.
Parteneri strategici: Deloitte și Nielsen
Creative Partner: Leo Burnett România
Traditional partner: The Institute
Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, Smark și Pagina de Media
Partener de monitorizare: MediaTrust România
Calendarul de înscrieri Effie Awards România 2021:
On Time Deadline: 8 aprilie
Last Chance Deadline: 9 aprilie – 6 mai
Jurizare Runda 1 & Runda 2: luna iunie
Evenimentul de Premiere: luna iunie
EFFIE Awards este un festival internațional sub licență EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing și comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania (UAPR) și implementat de The Institute.
Pentru a urmări evenimentul “How to Win an Effie: Business Impact X Creativity” // 1 aprilie 2021, ora 10:30, click aici.
Pentru toate detaliile legate de ediția Effie 2021, vizitați website-ul Effie.
Pentru înscrierea în competiția Effie 2021, click aici.