The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Interviuri cu Tutorii Școlii ADC*RO // #Șerban Alexandrescu

Interviu / 29 Mar 2017 / INSTITUTE.RO
  • Interviuri cu Tutorii Școlii ADC*RO // #Șerban Alexandrescu
1/1
În așteptarea rezultatelor Școlii ADC*RO, continuăm seria interviurilor cu tutorii școlii. Azi iese la tabla Șerban Alexandrescu.

Ce voiai să fii când erai mic?

Pilot militar.

Ce voiau ai tăi să fii când erai mic?

Probabil că ar fi fost OK cu orice mi-ar fi oferit repartiție "la oraș".

De ce e totuși mișto să lucrezi în publicitate?
Nu-s două briefuri chiar la fel. Așa că rutinarea e mult, mult mai lentă.

Un client pentru care ți-ar plăcea să lucrezi?
SolarCity? Harvey Nichols? Sea Sheperd? NASA? Uniqlo? Bof, bovarisme. Contează mentalitatea omului de la client, nu numele brandului-client.
 
Ai vrut vreodată să te lași de advertising?
Deseori. Măcar trimestrial îmi vine câte un bufeu în acest sens. Mai ales când văd cât de tarshaloshi sunt confrații mei când vine vorba de pus umărul și schimbat industria noastră bolnavă și - mai larg - lumea din jurul nostru. Adică, de schimbat pe bune, nu doar pentru 15 minute - cât îți ia să-ți filmezi cazul de festival.
 
Cum de nu s-a întâmplat?
Dubii legate de talentul meu și frica de târâit targa pe uscat din punct de vedere financiar "post-despărțire". Dar, cel mai probabil, pentru că nu m-a luat nimeni de mânuță să-mi facă o ofertă. Deh, în definitiv și eu sunt un românache post-comunist: "…muieti sunt posmagii?" Plus că, nu știu cum mama dracului, totuși încă îmi mai place meștesugul ăsta minor prin care îi ajutăm pe alții să facă bani. Păcat că avem lesa scurta și bugete mici.

Un om mișto din industrie
De pildă Cornel Gologan.

Advertising + tehnologie. Quo vadis?
Om vedea. Dar dacă îi lăsăm doar pe ingineri să se ocupe, se cam "vadis" în pizdiș - vezi de pildă "binefacerile" re-targetării.

Un lucru pe care e foarte puțin probabil să îl știm despre tine
Ani de zile - în școala generală - am visat în fiecare noapte cum cădeam din balcon de la etajul 4 și nu pățeam nimic. Acum, scriind asta, îmi dau seama că s-ar putea ca fix așa să fie și dacă mă las de publicitate.