The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Juriul Internetics 2017 // Digitalul prin ochii Ioanei Mârzac Sigarteu

Interviu / 06 Dec 2017 / INSTITUTE.RO
  •  Juriul Internetics 2017 // Digitalul prin ochii Ioanei Mârzac Sigarteu
  •  Juriul Internetics 2017 // Digitalul prin ochii Ioanei Mârzac Sigarteu
  •  Juriul Internetics 2017 // Digitalul prin ochii Ioanei Mârzac Sigarteu
1/3
La Internetics 2017 ne-am întâlnit cu un juriu format din 33 de specialiști din telecom, IT, servicii financiare, FMCG, retail și consultanți independenți. Ioana Mârzac Sigarteu este unul dintre ei, fiind în prezent SEE Social Media Supervisor, Samsung Electronics România. Am stat de vorbă cu ea despre această ediție de Internetics și modul în care percepe industria digital de la noi prin prisma experienței sale.

Dacă-ți luăm interviul ăsta, e clar că you speak digital. Ce faci ca să ții pasul cu noul într-un domeniu atât de mobil?

Bună intrebarea, nu știu dacă țin pasul cu noul pe cât aș dori. Urmăresc câteva conturi și pagini interesante de social media, la care am setate notificari și așa mă asigur că măcar sunt printre primii care află de la cei care reușesc să aibă toate noutățile și informațiile de interes :) Altfel, încerc să nu ratez niciunul dintre evenimentele importante din industrie, particip la conferințe și traininguri internaționale și citesc oamenii care trebuie.

Cum ti s-a pǎrut experienţa de anul acesta de jurat la Internetics?

A fost prima mea participare în calitate de jurat la Internetics și mi s-a părut foarte interesant să aflu despre campaniile de succes de anul acesta, dar și să aud părerea colegilor mei din juriu, care au punctat de câteva ori lucruri care îmi scăpaseră.

Ce categorie ți se pare că a venit cu cele mai multe surprize anul ăsta? Ce categorie ți-ai dori să crească mai mult la anul?

Nu au fost prea multe surprize în categoriile jurizate de mine. Însă aș vrea să văd mai multe campanii înscrise în zona de mobile și noi tehnologii.

După multele cazuri citite, ai vreo recomandare pentru cei care înscriu?

Să reziste tentației de a înscrie același caz la categorii doar de dragul de a înscrie și să evidențieze cât mai clar rezultatele.

Pe o scară de la 1 la Internetics cum ți se pare că stă digitalul românesc în campaniile din 2017?

Cred că suntem puțin peste jumătatea clasamentului, exista câteva idei creative, dar parcă tot ne lipsește încă îndrăzneala campaniilor "sky is the limit".

Care e cel mai recent ”Wow” din zona digital pentru tine?

Că s-a facut "Virtual Rick-ality" - joc în VR pentru Rick si Morty. Sunt pasionată de VR: deci orice legat de jocuri noi pe care pot să le încerc. Și cam orice trailer de film în VR. Mai ales cele de groază :)

Ce fel de jurat ești?

Sunt tipul de jurat care citește tot. Ceea ce înseamnă că petrec mult timp parcurgând înscrierile, așa că mi-ar plăcea să găsesc lucruri interesante în fiecare case. Nici videourile ajutătoare nu strică.


3 love brands și de ce?

Samsung - chiar cu mult dinainte de a fi și plătită pentru asta, pentru promisiunea de inovație și depășirea limitelor. Hard Rock, pentru că e singurul brand care m-a făcut să colecționez ceva. IAA Young Professionals pentru partea de voluntariat în industrie.

Ca-n orice domeniu, în marketing și comunicare sunt cuvinte sau expresii pe care oamenii le repetă excesiv în online până simți că-ți cad urechile dacă le mai auzi o dată. Ce cuvânt/expresie n-ai vrea să mai auzi o vreme?

Activare online - pentru că deja orice concurs sau postare pe rețelele sociale cu un îndemn mai deosebit este o "activare". Influencers și KOLs - pentru că oricum nu mai sunt bine identificați sau delimitați de endorsers și brand ambassadors, dar toată lumea "face" influencer marketing pentru a fi în rândul lumii.

***

Internetics 2017 a avut loc pe 24 noiembrie la DESCHIS Atelier, unde a premiat inteligența digitală prin 28 de trofee, desemnând, la finalul serii, MRM // McCANN drept Agenția Anului.

Partenerii evenimentului:

Sponsored by: UPC România
Powered by: The Institute, UniCredit Bank România, Ciuc Premium, Absolut, AHEAD
Partners: Coca-Cola, #YouTube.