Internetics 2018 a premiat pe 28 noiembrie inteligența digitală și a acordat un total de 48 de trofee celor mai bune campanii ale peisajului digital. Anul acesta au fost înscrise în competiție 149 de lucrări, jurizate de 52 de specialiști în domeniu.
Printre membrii juriului s-a numărat și Cristina Hanganu, Communication & CSR Director │ Lidl România, care ne povestește despre modul în care s-a văzut cea de-a XVIII-a ediție Internetics din perspectiva de jurat:
1. Care sunt două atribute care te descriu la masa jurizării Internetics 2018?
Îngerul iertării, dar și demonul eficienței.
2. Cum ți s-a părut că au arătat lucrǎrile jurizate în categoria ta?
Mai bine decât în anii precedenți.
3. Dar campaniile ultimului an per ansamblu?
Majoritatea au dat dovadă de o mai mare maturitate în gândire, o atenție mai mare acordată abordării strategice.
4. Există vreun lucru căruia i-ai simțit lipsa uitându-te prin cazurile din acest an?
Câteodată autenticitatea.
5. Ce sfat ai pentru agenţiile de publicitate în general?
Nu-mi permit să fac asta :).
6. Care crezi cǎ a fost trend-ul anului 2018 în publicitatea online?
Branduri care creează experiențe în online pentru comunități, nu consumatori.
7. Ai de acordat premiul biggest digital wow of 2018. La cine merge?
La Jazz Communication pentru #togetherformagichome, dar nu numai.
***
Ȋn competiţie au fost înscrise anul acesta 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160).
Parteneri Internetics 2018:
Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist
Printre membrii juriului s-a numărat și Cristina Hanganu, Communication & CSR Director │ Lidl România, care ne povestește despre modul în care s-a văzut cea de-a XVIII-a ediție Internetics din perspectiva de jurat:
1. Care sunt două atribute care te descriu la masa jurizării Internetics 2018?
Îngerul iertării, dar și demonul eficienței.
2. Cum ți s-a părut că au arătat lucrǎrile jurizate în categoria ta?
Mai bine decât în anii precedenți.
3. Dar campaniile ultimului an per ansamblu?
Majoritatea au dat dovadă de o mai mare maturitate în gândire, o atenție mai mare acordată abordării strategice.
4. Există vreun lucru căruia i-ai simțit lipsa uitându-te prin cazurile din acest an?
Câteodată autenticitatea.
5. Ce sfat ai pentru agenţiile de publicitate în general?
Nu-mi permit să fac asta :).
6. Care crezi cǎ a fost trend-ul anului 2018 în publicitatea online?
Branduri care creează experiențe în online pentru comunități, nu consumatori.
7. Ai de acordat premiul biggest digital wow of 2018. La cine merge?
La Jazz Communication pentru #togetherformagichome, dar nu numai.
***
Ȋn competiţie au fost înscrise anul acesta 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160).
Parteneri Internetics 2018:
Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist