The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

JURIUL INTERNETICS 2018 // ELENA ȘERBAN

Interviu / 13 Feb 2019 / INSTITUTE.RO
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // ELENA ȘERBAN
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // ELENA ȘERBAN
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // ELENA ȘERBAN
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // ELENA ȘERBAN
  • JURIUL INTERNETICS 2018 // ELENA ȘERBAN
1/5
Internetics 2018 a premiat pe 28 noiembrie inteligența digitală și a acordat un total de 48 de trofee celor mai bune campanii ale peisajului digital. Ediția acesta au fost înscrise în competiție 149 de lucrări, jurizate de 52 de specialiști în domeniu. 

Printre membrii juriului s-a numărat și Elena Șerban, Business Development and Marketing - Emerging Markets expert, care ne povestește despre modul în care s-a văzut cea de-a XVIII-a ediție Internetics din perspectiva de jurat:



1. Care sunt două atribute care te descriu la masa jurizării Internetics 2018?

Responsabilă și optimistă

2. Cum ți s-a părut că au arătat lucrǎrile jurizate în categoria ta?

A fost un mix. Le-am apreciat în special pe acelea care au avut coerență de la obiective – strategie -execuție până la rezultate; coerență care a dovedit că aduce rezultate atât din punctul de vedere al businessului, cât și al premiilor.

3. Dar campaniile ultimului an per ansamblu?

Am simțit un progres în execuție și creativitate. Pentru majoritatea campaniilor nu știu gândirea pe care au fost construite, însă sper că această evoluție se regăsește și la nivel de strategie.



4. Există vreun lucru căruia i-ai simțit lipsa uitându-te prin cazurile din acest an?

Pentru unele cazuri am observat o lipsă de claritate legată de categoria în care aveau relevanță mare vs aceea în care au fost înscrise, ceea ce a funcționat în detrimentul lor.

5. Ce sfat ai pentru agenţiile de publicitate în general?

Să evite orice compromis legat de găsirea insightului potrivit. În cazurile intens premiate am găsit insightul care a funcționat ca o scânteie de potențial pentru toate dimensiunile campaniei.

6. Care crezi cǎ a fost trend-ul anului 2018 în publicitatea online?

Au fost două trenduri pe care le-am remarcat în mod special: activarea comunităților (mai ales ale vloggerilor) și construirea pe platforma de muzică.

7. Ai de acordat premiul biggest digital wow of 2018. La cine merge?

KFC Social Me - apreciez că a dus un insight de actualitate într-o execuție autentică, a atras atenție si cel mai probabil a generat reflecție în randul target-ului.



***

Ȋn competiţie au fost înscrise în 2018 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu. 

Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro

Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160). 



Parteneri Internetics 2018:

Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist