Internetics 2018 a premiat pe 28 noiembrie inteligența digitală și a acordat un total de 48 de trofee celor mai bune campanii ale peisajului digital. Ediția acesta au fost înscrise în competiție 149 de lucrări, jurizate de 52 de specialiști în domeniu.
Printre membrii juriului s-a numărat și Ileana Cipca, SMB Channel Marketing Lead | Microsoft Western Europe, care ne povestește despre modul în care s-a văzut cea de-a XVIII-a ediție Internetics din perspectiva de jurat:
1. Care sunt două atribute care te descriu la masa jurizării Internetics 2018?
Deschisă către nou, inovație și atentă la rezultate.
2. Cum ți s-a părut că au arătat lucrǎrile jurizate în categoria ta?
Au fost campanii grozave care arată cât de talentați sunt românii, însă simt că au fost și mai multe care nu au fost înscrise în concurs.
3. Dar campaniile ultimului an per ansamblu?
Foarte bune, dar cu potențial de a fi perfecte, dacă s-ar fi urmărit mai mult un engagement mai elaborat cu consumatorii și o conexiune mai puternică cu tehnologia.
4. Există vreun lucru căruia i-ai simțit lipsa uitându-te prin cazurile din acest an?
Asocierea în campanii cu oameni cu adevărat de valoare ai țării noastre și puterea de a crea un engagement cu publicul și prin alte metode.
5. Ce sfat ai pentru agenţiile de publicitate în general?
Să aibă mai mult tehnologia ca sprijin, atât în execuție, cât și ca idee creativă.
6. Care crezi cǎ a fost trend-ul anului 2018 în publicitatea online?
Trendul a fost în crearea unei povești, susținută de un video + muzică de impact. :)
7. Ai de acordat premiul biggest digital wow of 2018. La cine merge?
Deocamdată nu merge nicăieri. Aștept să îl ofer în 2019.
***
Ȋn competiţie au fost înscrise anul acesta 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160).
Parteneri Internetics 2018:
Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist
Printre membrii juriului s-a numărat și Ileana Cipca, SMB Channel Marketing Lead | Microsoft Western Europe, care ne povestește despre modul în care s-a văzut cea de-a XVIII-a ediție Internetics din perspectiva de jurat:
1. Care sunt două atribute care te descriu la masa jurizării Internetics 2018?
Deschisă către nou, inovație și atentă la rezultate.
2. Cum ți s-a părut că au arătat lucrǎrile jurizate în categoria ta?
Au fost campanii grozave care arată cât de talentați sunt românii, însă simt că au fost și mai multe care nu au fost înscrise în concurs.
3. Dar campaniile ultimului an per ansamblu?
Foarte bune, dar cu potențial de a fi perfecte, dacă s-ar fi urmărit mai mult un engagement mai elaborat cu consumatorii și o conexiune mai puternică cu tehnologia.
4. Există vreun lucru căruia i-ai simțit lipsa uitându-te prin cazurile din acest an?
Asocierea în campanii cu oameni cu adevărat de valoare ai țării noastre și puterea de a crea un engagement cu publicul și prin alte metode.
5. Ce sfat ai pentru agenţiile de publicitate în general?
Să aibă mai mult tehnologia ca sprijin, atât în execuție, cât și ca idee creativă.
6. Care crezi cǎ a fost trend-ul anului 2018 în publicitatea online?
Trendul a fost în crearea unei povești, susținută de un video + muzică de impact. :)
7. Ai de acordat premiul biggest digital wow of 2018. La cine merge?
Deocamdată nu merge nicăieri. Aștept să îl ofer în 2019.
***
Ȋn competiţie au fost înscrise anul acesta 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160).
Parteneri Internetics 2018:
Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist