The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

LADY STEPS #4 – Karolina Galacz

Interviu / 07 Mai 2017 / INSTITUTE.RO
  • LADY STEPS #4 – Karolina Galacz
1/1
Lady Steps este un proiect ADC România  în care femei de top din industrii creative vin să inspire prin exemplu personal și să-și ȋmpărtășească povestea lor de succes. Invitata ediției cu numărul patru este Karolina Galácz, Creative Director Young & Rubicam Budapesta.

Lady Steps #4 are loc miercuri, 24 mai, începând cu ora 7:30 pm, la Beans&Dots, Palatul Universul (Brezoianu 23-25). Tema conferinței: “Advice from the female CD you never had” (detalii despre eveniment găsiți aici).  Accesul la eveniment este liber, ȋn limita locurilor disponibile. Ȋnscrieri pe adresa: teodora.calin@institute.ro
 
Karolina a studiat Liberal Arts, iar cariera în advertising și-a început-o din întâmplare. Dar a fost o întamplare fericită. E parte din Young & Rubicam de peste 3 ani și jumătate și a ajutat ca agenția să primească titlul de cea mai creativă agenție din Ungaria în ultimii trei ani. Lucrările ei au fost premiate de către Cannes Lions, The One Show, London International Awards, Art Director’s Club Global, New York Festivals, Epica, The Webbys.

1. Am citit ca ai început să lucrezi în publicitate din greșeală. Care a fost greșeala?

Imediat după ce am terminat facultatea îmi căutam un job și am văzut un afiș pentru un job de copywriter. Nici nu știam ce înseamnă (notă: în Ungaria nu există școli de advertising). Terminasem Artele și singurul lucru pe care eram sigură că pot să îl fac era să scriu. Așa că mi-am zis: orice ar avea ei nevoie, pot să scriu. Desigur când am primit brieful de test, mi-am dat seama că jobul ăsta e mai puțin despre scris și mai mult despre concepte, dar mi-a plăcut mult taskul. M-au angajat în ziua următoare și sunt recunoscătoare pentru fiecare răsturnare de situație, mică sau mare,  care m-a adus aici.

2. Ce te-a făcut să ramâi în industrie?

E un domeniu în care abilitățile tale de a spune povești, de a mișca oameni și de a trezi emoții pot rezolva probleme serioase de business și asta îmi place foarte tare.

La fel de mult îmi plac și oamenii din industrie. Dacă petreci 10+ ore pe zi cu niște oameni, e foarte important ca ei să fie funny, pasionați și interesanți (și toți creativii sunt așa).



3. Ce-ți place la competițiile de advertising?

Fiecare industrie are nevoie de recunoaștere. Astea sunt momentele în care îi premiezi pe cei mai buni și setezi direcțiile pentru respectivul domeniu. Fie că vorbim de stele Michelin, Oscaruri sau alte asemenea premii, toate dau ghidaje, setează standarde și aduc business. Inspiră generațiile noi de creativi și ne arată ce-i posibil. Și e în tot interesul nostru să celebrăm inovatorii.

4. Cum putem să facem advertisingul mai bun?


În primul rând trebuie să construim relații mai bune cu clienții. Trebuie să îi educăm să privească advertisingul ca o investiție, mai ales în această regiune, unde din rațiuni economice, riscul e mai mare.

5. Cum o să influențeze tehnologia viitorul advertisingului?

VR, wearables, IoT – toate astea se vor instala în locul nostru de joacă. Tehnologia creează modalități de comunicare din ce în ce mai personalizate, mai relevante din punct de vedere al spațiului și timpului, mai imversive. Ne obligă să gândim în termeni de experiență, în loc de aduri, ceea ce e foarte cool. Oricum, orice ar aduce tehnologia, cred că imperativul Just move, dude nu se va schimba.

 
Lady Steps #4 face parte din circuitul Show Off by Unicredit Bank #RomanianDesignWeek2017.


 
Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.