În cadrul Galei de Premiere Internetics 2018, festival ce premiazǎ inteligenţa digitalǎ, ce a avut loc pe 28 noiembrie, la DESCHIS Atelier, au fost acordate 48 de trofee, dintre care 19 trofee de Aur, 26 de Argint și 1 Grand Prix.
Trofeul Agenția Anului a revenit MRM // McCann cu 13 trofee obținute și alte 5 nominalizări. Trofeul Digital Client of the Year by glo, pentru prima oarǎ stabilit pe baza punctajului şi a tuturor premiilor obţinute, a mers anul acesta la KFC, graţie celor 4 trofee Gold, 2 Silver şi 1 nominalizare.
Ȋn total, în cadrul Internetics 2018 au urcat pe scenǎ 15 agenţii şi companii: Centrade Cheil, FCB Bucharest, Friends TBWA Bucharest, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Bucharest, Lidl România, MRM // McCann, MSL The Practice, MullenLowe Bucharest, Publicis România, Tribal Worldwide România, WOPA, United Media & Heist Industries.
Conform punctelor acumulate din premiile şi nominalizǎrile obţinute, topul celor mai premiate agenţii este: 1. MRM // McCann; 2. Leo Burnett Bucharest; 3. Jazz Communication; 4. Publicis România; 5. MSL The Practice.
Topul clienţilor aratǎ astfel: 1. KFC; 2. Telekom (2 trofee de Aur, 2 de Argint şi 4 nominalizǎri); 3. Coca-Cola (cu 2 trofee de Aur, 3 de Argint şi alte 4 nominalizǎri); 4. Lidl România (2 trofee de Aur, 2 de Argint, 4 nominalizǎri) şi 5. Sistemul Medical MedLife (3 trofee de Aur).
MRM // McCann a câştigat premii pentru lucrǎrile „KFC - Studycoin” (2 trofee Gold în „Microsites” şi „Gamification” şi 2 trofee de Argint în secţiunile „Full Digital Campaign: Retail” şi „Digital Brand Experience” ), „KFC – Social Me” (2 trofee de Aur în „Full Digital Campaign: Retail” şi „Online Branded Content”), „VODAFONE - Scrolling Through Life” (2 trofee de Aur în douǎ secţiuni de Digital Craft – Best Website Content şi Best Website Design), „Coca-Cola Bracelet - Artists are calling” (1 Silver în Mobile Campaigns), „Coca-Cola - Inna cans musical album” (1 Gold în Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks), „Coca-Cola - #samefeeling” (1 Gold la Viral Non Video), „Coca-Cola - Instagram page” (1 Silver în Social Media Pages) şi „Coca-Cola - Holidays are coming back. Again.” (1 Silver în Viral Non Video).
Leo Burnett Bucharest a plecat încǎrcatǎ cu 5 trofee pentru „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” (1 trofeu de Aur pentru „Online PR Special Projects”), „Telekom Vloggers’ SWAP” (1 Gold pentru „Brand Associated Communities”), „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (2 trofee Silver în secţiunile „Social Media Special Mechanics” şi „Brand Built Communities”) şi 1 Silver pentru „PAMPERS - “Good night, worries” Lullaby”, în secţiunea „Digital component of an integrated campaign: FMCG –Non food”.
Jazz Communication a obţinut noi premii pentru campania Magic Home - „Take a Seat #togetherformagichome” (1 Gold la Viral Video, 1 Gold la „Digital component of an integrated campaign: Social campaigns, political and awareness messages”, gold ce le-a adus şi Grand Prix în sub-categoria Digital component of an integrated campaign din Interactive Campaigns). Campania a luat şi un premiu special „Trǎiascǎ capra vecinului” din partea GMP şi Webstyler. Agenţia a câştigat alte 2 trofee cu „Lidl’s 2Million+ Department” – Gold în secţiunea „Social Media Special Mechanics” şi Silver la „Online Branded Content”.
Juraţii au mai premiat alte 6 proiecte cu Gold: „Replate Waste” la „Best Website Content” // MullenLowe Bucharest, „Lidl Romania Instagram” la „Social Media Pages” // Lidl România, „Vodafone Istori@” la Mobile Apps // FCB Bucharest şi „Tomorrow's Technology” în secţiunile „Online PR Special Projects”, „Digital Brand Experience” şi „Digital component of an integrated campaign: Services” // MSL The Practice.
Ȋn sub-categoria „Social Media” susţinutǎ de Globaworth au fost acordate în total 15 trofee: 6 trofee de Aur pentru „Take a Seat #togetherformagichome” (Jazz Communcation) – Viral Video, „Coca-Cola - #samefeeling” – Viral Non Video, „Lidl Romania Instagram” (Lidl România) – Social Media Page, „Lidl’s 2Million+ Department” (Jazz Communication) – Social Media Special Mechanics, „Tomorrow's Technology” (MSL The Practice) şi „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” – Online PR Special Projects şi 9 trofee Silver pentru „SUPER TOP – Glet Rich or Die Tryin'” (Friends TBWA Bucharest) – Viral Video, „Coca-Cola - Holidays are coming back. Again.” (MRM // McCann) – Viral Non Video, „Lidl’s biggest Hater Fan” (Lidl România) – Viral Non Video, „Mega Slices Of Life On Instagram” (United Media & Heist Industries) şi „Coca-Cola - Instagram page” (MRM // McCann) – Social Media Pages, „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (Leo Burnett Bucharest) şi „Samsung Live Museum” (Centrade Cheil) – Social Media Special Mechanics, Log Out of Hate (Tribal Worldwide România) şi „Replate Waste” (MullenLowe Bucharest) – Online PR Special Projects.
Ȋn sub-categoria „Mobile” susţinutǎ de McDonald’s au fost acordate 2 trofee: 1 Gold pentru „Vodafone Istori@” (FCB Bucharest) şi 1 Silver pentru „Coca-Cola Bracelet - Artists are calling” (MRM // McCann). La acestea se adaugǎ 3 nominalizări pentru „Hai Samurai (Go Samurai)” (Cohn & Jansen JWT) – Mobile Apps şi „KFC – Social Me (MRM // McCann)”, „4Geography (Publicis România)” – Mobile Campaigns.
„Digital Craft”, sub-categorie susţinutǎ de Rompetrol, a avut 3 trofee de Aur: 2 pentru „VODAFONE - Scrolling Through Life” (MRM // McCann) – Best Website Design şi Best Website Content şi 1 pentru „Replate Waste” (MullenLowe Bucharest) – Best Website Content, plus 1 trofeu de Argint pentru „Museum of Retro Fun” (Kubis Interactive) – Best Website Design.
„Online Branded Content”, una dintre cele mai disputate secţiuni, a fost prezentatǎ de Grolsch şi a premiat cu 1 trofeu de Aur proiectul „KFC – Social Me” (MRM // McCann) şi cu 1 trofeu de Argint proiectul „Lidl’s 2Million+ Department” (Jazz Communication). Secţiunea a mai avut alte 2 nominalizǎri pentru „Cook by the Ear” (Snapshot Communication) şi „PAMPERS - “Good night, worries” Lullaby” (Leo Burnett România).
Absolut a susţinut „Digital Brand Experience”, secţiune în care juraţii au premiat cu Gold „Tomorrow's Technology” (MSL The Practice), cu Argint „KFC – Studycoin” (MRM // McCann) şi „Samsung Live Museum” (Centrade Cheil) şi a acordat 2 nominalizǎri pentru „4Geography” şi „Doodle Mats”, ambele de la Publicis România.
De asemenea, extra competiţie au mai fost acordate urmǎtoarele distincţii speciale:
• Premiul special al juriului – Best Use of Technology: „Tomorrow's Technology” de la MSL The Practice pentru Medlife (proiect ce a obţinut alte 3 trofee de Aur, în fiecare dintre categoriile mari ale competiţiei);
• Premiul special Youtube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania „Vodafone Smart Family – Probăm filtre” de la McCann Worldgroup România, WaveMaker;
• Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE'S CHOICE acordat campaniei JobZZ.ro - Mecanicii a 23 Communication Ideas în urma voturilor persoanelor prezente în sală la Gala Internetics 2018;
• Premiul special pentru inovaţie în digital out of home pentru 3 proiecte: „The Perfect Draft” (agenţie: Kubis Interactive, brand: Pilsner Urquell), „Heineken 0.0” (agenţii: Starcom, Momentum, Tribal Worldwide, brand: Heineken 0.0) şi pentru „One Night Gallery + Artivive - Augmented Reality Art”;
• La acestea se adaugǎ Agency of the Year, marele premiu al competiţiei susţinut de UniCredit Bank: MRM // McCann.
• Digital Client of the Year susținut de glo, trofeu ce a mers anul acesta către KFC.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Ȋn competiţie au fost înscrise anul acesta 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu.
Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160).
Parteneri Internetics 2018:
Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România. Prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. Este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.
institute.ro; facebook.com/Institute.ro
UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială paneuropeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, care oferă o rețea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de 26 de milioane de clienți. UniCredit pune la dispoziția clienților săi atât expertiză locală, cât și internațională, oferindu-le acces de neegalat la bănci de top în 14 piețe principale: Italia, Germania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Turcia. Băzându-se pe o rețea internațională de sucursale și filiale, UniCredit deservește clienți în alte 18 țări din întreaga lume.
Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Services.
Trofeul Agenția Anului a revenit MRM // McCann cu 13 trofee obținute și alte 5 nominalizări. Trofeul Digital Client of the Year by glo, pentru prima oarǎ stabilit pe baza punctajului şi a tuturor premiilor obţinute, a mers anul acesta la KFC, graţie celor 4 trofee Gold, 2 Silver şi 1 nominalizare.
Ȋn total, în cadrul Internetics 2018 au urcat pe scenǎ 15 agenţii şi companii: Centrade Cheil, FCB Bucharest, Friends TBWA Bucharest, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Bucharest, Lidl România, MRM // McCann, MSL The Practice, MullenLowe Bucharest, Publicis România, Tribal Worldwide România, WOPA, United Media & Heist Industries.
Conform punctelor acumulate din premiile şi nominalizǎrile obţinute, topul celor mai premiate agenţii este: 1. MRM // McCann; 2. Leo Burnett Bucharest; 3. Jazz Communication; 4. Publicis România; 5. MSL The Practice.
Topul clienţilor aratǎ astfel: 1. KFC; 2. Telekom (2 trofee de Aur, 2 de Argint şi 4 nominalizǎri); 3. Coca-Cola (cu 2 trofee de Aur, 3 de Argint şi alte 4 nominalizǎri); 4. Lidl România (2 trofee de Aur, 2 de Argint, 4 nominalizǎri) şi 5. Sistemul Medical MedLife (3 trofee de Aur).
MRM // McCann a câştigat premii pentru lucrǎrile „KFC - Studycoin” (2 trofee Gold în „Microsites” şi „Gamification” şi 2 trofee de Argint în secţiunile „Full Digital Campaign: Retail” şi „Digital Brand Experience” ), „KFC – Social Me” (2 trofee de Aur în „Full Digital Campaign: Retail” şi „Online Branded Content”), „VODAFONE - Scrolling Through Life” (2 trofee de Aur în douǎ secţiuni de Digital Craft – Best Website Content şi Best Website Design), „Coca-Cola Bracelet - Artists are calling” (1 Silver în Mobile Campaigns), „Coca-Cola - Inna cans musical album” (1 Gold în Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks), „Coca-Cola - #samefeeling” (1 Gold la Viral Non Video), „Coca-Cola - Instagram page” (1 Silver în Social Media Pages) şi „Coca-Cola - Holidays are coming back. Again.” (1 Silver în Viral Non Video).
Leo Burnett Bucharest a plecat încǎrcatǎ cu 5 trofee pentru „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” (1 trofeu de Aur pentru „Online PR Special Projects”), „Telekom Vloggers’ SWAP” (1 Gold pentru „Brand Associated Communities”), „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (2 trofee Silver în secţiunile „Social Media Special Mechanics” şi „Brand Built Communities”) şi 1 Silver pentru „PAMPERS - “Good night, worries” Lullaby”, în secţiunea „Digital component of an integrated campaign: FMCG –Non food”.
Jazz Communication a obţinut noi premii pentru campania Magic Home - „Take a Seat #togetherformagichome” (1 Gold la Viral Video, 1 Gold la „Digital component of an integrated campaign: Social campaigns, political and awareness messages”, gold ce le-a adus şi Grand Prix în sub-categoria Digital component of an integrated campaign din Interactive Campaigns). Campania a luat şi un premiu special „Trǎiascǎ capra vecinului” din partea GMP şi Webstyler. Agenţia a câştigat alte 2 trofee cu „Lidl’s 2Million+ Department” – Gold în secţiunea „Social Media Special Mechanics” şi Silver la „Online Branded Content”.
Juraţii au mai premiat alte 6 proiecte cu Gold: „Replate Waste” la „Best Website Content” // MullenLowe Bucharest, „Lidl Romania Instagram” la „Social Media Pages” // Lidl România, „Vodafone Istori@” la Mobile Apps // FCB Bucharest şi „Tomorrow's Technology” în secţiunile „Online PR Special Projects”, „Digital Brand Experience” şi „Digital component of an integrated campaign: Services” // MSL The Practice.
Ȋn sub-categoria „Social Media” susţinutǎ de Globaworth au fost acordate în total 15 trofee: 6 trofee de Aur pentru „Take a Seat #togetherformagichome” (Jazz Communcation) – Viral Video, „Coca-Cola - #samefeeling” – Viral Non Video, „Lidl Romania Instagram” (Lidl România) – Social Media Page, „Lidl’s 2Million+ Department” (Jazz Communication) – Social Media Special Mechanics, „Tomorrow's Technology” (MSL The Practice) şi „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” – Online PR Special Projects şi 9 trofee Silver pentru „SUPER TOP – Glet Rich or Die Tryin'” (Friends TBWA Bucharest) – Viral Video, „Coca-Cola - Holidays are coming back. Again.” (MRM // McCann) – Viral Non Video, „Lidl’s biggest Hater Fan” (Lidl România) – Viral Non Video, „Mega Slices Of Life On Instagram” (United Media & Heist Industries) şi „Coca-Cola - Instagram page” (MRM // McCann) – Social Media Pages, „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (Leo Burnett Bucharest) şi „Samsung Live Museum” (Centrade Cheil) – Social Media Special Mechanics, Log Out of Hate (Tribal Worldwide România) şi „Replate Waste” (MullenLowe Bucharest) – Online PR Special Projects.
Ȋn sub-categoria „Mobile” susţinutǎ de McDonald’s au fost acordate 2 trofee: 1 Gold pentru „Vodafone Istori@” (FCB Bucharest) şi 1 Silver pentru „Coca-Cola Bracelet - Artists are calling” (MRM // McCann). La acestea se adaugǎ 3 nominalizări pentru „Hai Samurai (Go Samurai)” (Cohn & Jansen JWT) – Mobile Apps şi „KFC – Social Me (MRM // McCann)”, „4Geography (Publicis România)” – Mobile Campaigns.
„Digital Craft”, sub-categorie susţinutǎ de Rompetrol, a avut 3 trofee de Aur: 2 pentru „VODAFONE - Scrolling Through Life” (MRM // McCann) – Best Website Design şi Best Website Content şi 1 pentru „Replate Waste” (MullenLowe Bucharest) – Best Website Content, plus 1 trofeu de Argint pentru „Museum of Retro Fun” (Kubis Interactive) – Best Website Design.
„Online Branded Content”, una dintre cele mai disputate secţiuni, a fost prezentatǎ de Grolsch şi a premiat cu 1 trofeu de Aur proiectul „KFC – Social Me” (MRM // McCann) şi cu 1 trofeu de Argint proiectul „Lidl’s 2Million+ Department” (Jazz Communication). Secţiunea a mai avut alte 2 nominalizǎri pentru „Cook by the Ear” (Snapshot Communication) şi „PAMPERS - “Good night, worries” Lullaby” (Leo Burnett România).
Absolut a susţinut „Digital Brand Experience”, secţiune în care juraţii au premiat cu Gold „Tomorrow's Technology” (MSL The Practice), cu Argint „KFC – Studycoin” (MRM // McCann) şi „Samsung Live Museum” (Centrade Cheil) şi a acordat 2 nominalizǎri pentru „4Geography” şi „Doodle Mats”, ambele de la Publicis România.
De asemenea, extra competiţie au mai fost acordate urmǎtoarele distincţii speciale:
• Premiul special al juriului – Best Use of Technology: „Tomorrow's Technology” de la MSL The Practice pentru Medlife (proiect ce a obţinut alte 3 trofee de Aur, în fiecare dintre categoriile mari ale competiţiei);
• Premiul special Youtube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania „Vodafone Smart Family – Probăm filtre” de la McCann Worldgroup România, WaveMaker;
• Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE'S CHOICE acordat campaniei JobZZ.ro - Mecanicii a 23 Communication Ideas în urma voturilor persoanelor prezente în sală la Gala Internetics 2018;
• Premiul special pentru inovaţie în digital out of home pentru 3 proiecte: „The Perfect Draft” (agenţie: Kubis Interactive, brand: Pilsner Urquell), „Heineken 0.0” (agenţii: Starcom, Momentum, Tribal Worldwide, brand: Heineken 0.0) şi pentru „One Night Gallery + Artivive - Augmented Reality Art”;
• La acestea se adaugǎ Agency of the Year, marele premiu al competiţiei susţinut de UniCredit Bank: MRM // McCann.
• Digital Client of the Year susținut de glo, trofeu ce a mers anul acesta către KFC.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Ȋn competiţie au fost înscrise anul acesta 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialişti în domeniu.
Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expoziția de realitate virtuală, realitate augmentată și instalații digitale - Internetics Interactive Expo, competiția Internetics și gala în cadrul căreia au fost anunțate cele mai eficiente și creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sărbătorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160).
Parteneri Internetics 2018:
Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s România, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creație: Gavrilă & Asociații
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, Iqads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, Smark, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România. Prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. Este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.
institute.ro; facebook.com/Institute.ro
UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială paneuropeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, care oferă o rețea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de 26 de milioane de clienți. UniCredit pune la dispoziția clienților săi atât expertiză locală, cât și internațională, oferindu-le acces de neegalat la bănci de top în 14 piețe principale: Italia, Germania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Turcia. Băzându-se pe o rețea internațională de sucursale și filiale, UniCredit deservește clienți în alte 18 țări din întreaga lume.
Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Services.