Adrian Boțan, Global Executive Creative Director McCann Bucharest, Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borțun, Dan Frȋnculescu, Creative Director Publicis România și Valentin Suciu, Chief Creative Partner & Copywriter la Jazz, fac parte din juriul celei de-a 25-a ediţii ADCE Awards.
ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.
Un juriu format din 50 dintre cei mai creativi oameni din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.
Adrian Boțan va fi președintele juriului la categoria Integration & Innovation, Cătălin Rusu va juriza în cadrul categoriei Print & Outdoor, Dan Frȋnculescu în cea de Integration & Innovation, iar Valentin Suciu în cea de Film & Radio.
"Mă bucură și mă onorează să fiu în juriul ADC Europe. Le mulțumesc colegilor din ADC pentru susținere. După opt ani de antreprenoriat, te uiți altfel la festivaluri, cam cum te raportezi la petreceri după ce-ai devenit tată. Nu mai sunt prioritatea ta zero, dar asta nu înseamnă că nu te bucuri din plin când iți ies în cale. Mai ales dacă se întâmplă la Barcelona", declară Catalin Rusu, Rusu+Borțun.
“Aștept cu nerăbdare să fac parte din juriul ADCE din diferite motive: pentru a vedea cele mai bune lucruri pe care acest continent le are de oferit, să cunosc tot feluri de oameni și pentru a cutreiera orașul meu preferat din Europa după ce datoria de juriu se termină”, mărturisește Dan Frȋnculescu.
„Sunt mai mulți oameni ȋn juriu care vin din agenții care au spus povești de advertising frumoase de-a-lungul timpului și cred că dialogurile vor fi interesante. Dar principalul motiv pentru care am vrut să intru ȋntr-un juriu internațional este ca să ȋmi dau seama mai clar care este nivelul creativității din Europa și ce anume face diferența la nivelul ăsta. Şi, ca o curiozitate de antreprenor care nu ȋși permite să susțină proiecte dacă nu au ȋn spate un brief de la client sau o cauză reală, să văd dacă ȋmi pot da seama din postura de jurat câte lucrări au un impact real asupra oamenilor, și câte sunt făcute special pentru festival”, spune Valentin Suciu.
ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.
Un juriu format din 50 dintre cei mai creativi oameni din agenții de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local. Categoriile festivalului sunt: Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media și Integration & Innovation.
Adrian Boțan va fi președintele juriului la categoria Integration & Innovation, Cătălin Rusu va juriza în cadrul categoriei Print & Outdoor, Dan Frȋnculescu în cea de Integration & Innovation, iar Valentin Suciu în cea de Film & Radio.
"Mă bucură și mă onorează să fiu în juriul ADC Europe. Le mulțumesc colegilor din ADC pentru susținere. După opt ani de antreprenoriat, te uiți altfel la festivaluri, cam cum te raportezi la petreceri după ce-ai devenit tată. Nu mai sunt prioritatea ta zero, dar asta nu înseamnă că nu te bucuri din plin când iți ies în cale. Mai ales dacă se întâmplă la Barcelona", declară Catalin Rusu, Rusu+Borțun.
“Aștept cu nerăbdare să fac parte din juriul ADCE din diferite motive: pentru a vedea cele mai bune lucruri pe care acest continent le are de oferit, să cunosc tot feluri de oameni și pentru a cutreiera orașul meu preferat din Europa după ce datoria de juriu se termină”, mărturisește Dan Frȋnculescu.
„Sunt mai mulți oameni ȋn juriu care vin din agenții care au spus povești de advertising frumoase de-a-lungul timpului și cred că dialogurile vor fi interesante. Dar principalul motiv pentru care am vrut să intru ȋntr-un juriu internațional este ca să ȋmi dau seama mai clar care este nivelul creativității din Europa și ce anume face diferența la nivelul ăsta. Şi, ca o curiozitate de antreprenor care nu ȋși permite să susțină proiecte dacă nu au ȋn spate un brief de la client sau o cauză reală, să văd dacă ȋmi pot da seama din postura de jurat câte lucrări au un impact real asupra oamenilor, și câte sunt făcute special pentru festival”, spune Valentin Suciu.