Gala premiilor Top 3 ADC*RO a avut loc în luna ianuarie 2016. Conform membrilor Art Directors Club România, Lia Bira și Alexandru Vasile de la McCann Worldgroup România sunt considerați Echipa Anului 2016, campania Rombot, ambasador virtual al României, a fost desemnată „Ideea anului”, iar NN Asigurări și Pensii este „Clientul Anului”.
Ioana Filip, Executive Creative Director MRM // McCann povestește mai multe despre Ideea Anului:
Cum se naște o idee bună?
Ioana Filip, Executive Creative Director MRM // McCann povestește mai multe despre Ideea Anului:
Cum se naște o idee bună?
Cred că doar stând mult pe brief ajungi la ideea aia tare, ideea aia de care vorbesc toți că te lovește când nu te aștepți. Rombot a lovit ȋn somn. Ȋntr-o dimineață, ȋntre două snooze-uri. Dar a lovit pentru că erau niște gânduri la mocnit de zile ȋntregi.
Apoi de la cum se naște, mai contează și cum crește. Pe Rombot s-a lucrat foarte mult și ȋncă se lucrează. E un proiect de tech și conținut foarte amplu, la care am pus cap la cap aproape o echipă de start up pentru a se ȋntâmpla.
Cum sperați să crească proiectul?
Rombot ȋși propune să devină un produs digital de promovare de țară. Curând, vom lansa varianta pentru străini a Rombotului și vom ȋncerca să-l introducem ȋn circuite turistice și la targuri internaționale de turism.
Cât de mult o sa modeleze tehnologia ideile ȋn 2017?
Cred că e inevitabilă. Mă aștept să vedem din ce mai mult proiecte de machine learning, VR, smart houses, voice apps care vor face headline-uri ȋn presa internațională.
Alte idei care v-ă plăcut de peste an?
Fieldtrip to Mars
Survivor Billboard
Survivor Billboard