Internetics, prima competiție românească de branding, advertising și marketing, prezintă pentru prima dată, în cadrul celei de-a XV-a ediții, expoziția Digital Artists@Internetics realizată împreună cu HTC. Aceasta se va desfășura între 20 și 29 noiembrie la ARCUB Hanul Gabroveni și va putea fi vizitată între orele 16 și 22. Vernisajul are loc pe 20 noiembrie, iar accesul la eveniment se va face pe baza de invitație.
Din dorința de a exploata cât mai mult zona digital din România, Internetics dorește să arate o altă latură a inteligenței digitale, și anume cea artistică. Expozanții vor fi Aural Eye, Sand Sailor Studio, Barna Nemethi, Anton Groves & Damian Groves, KOTKI visuals & Tangaj Dance, Mindscape Studio & Elevator Art Group, 360 Revolution, MotionScape, Les Ateliers Nomad, Interactive Stone, Modulab și Spooky Star.
Ediția 2015 include și un seminar susținut de președintele juriului Tony Högqvist, ce va avea loc pe 23 noiembrie, de la orele 11, la cafeneaua The Institute (Știrbei Vodă 104-106). Subiectul întâlnirii va fi "Make and things will happen". Högqvist, fondatorul agenției Perfect Fools din Suedia și deținătorul mai multor premii de festivaluri internaționale, precum Cannes Grand Prix, Effie sau Webby Awards, va vorbi despre modul in care ar trebui dezvoltată o agenție internațională, poziționând acest obiectiv alături de cele ale clienților. Intrarea este liberă în limita locurilor disponibile. Cei care doresc să participe trebuie să trimită mail la adresa teodora.calin@institute.ro pentru înscriere.
Gala de premiere Internetics va avea loc tot pe data de 23 noiembrie, la Teatrul Național din București. Accesul la Gala se face pe baza unui bilet, care poate fi achiziționat trimițând iar un e-mail la teodora.calin@institute.ro. Prețul biletului este de 150 lei + TVA.