The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

S-a dat startul înscrierilor la Școala ADC*RO.

News / 17 Oct 2016 / INSTITUTE.RO
  • S-a dat startul înscrierilor la Școala ADC*RO.
  • S-a dat startul înscrierilor la Școala ADC*RO.
  • S-a dat startul înscrierilor la Școala ADC*RO.
  • S-a dat startul înscrierilor la Școala ADC*RO.
  • S-a dat startul înscrierilor la Școala ADC*RO.
1/5
Tinerii care sunt interesați să participe la cea de-a noua ediție Școala ADC se pot înscrie până pe 20 noiembrie. Școala ADC este dedicată tinerilor care doresc să cunoască și să pătrundă în industria publicității. Cei care doresc să se înscrie o pot face online pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul concursului propus de tutori.

Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar studenții admiși care doresc să urmeze cursurile vor avea de achitat o taxă de 500 euro.

Ca în fiecare an, Grolsch este alături de tinerii creativi și oferă o bursă care acoperă integral costul școlii. Tema se va anunța în curând pe site-ul școlii. Cursurile școlii vor începe în ianurie 2017, cu o durată de patru luni.

Pe lângă cursuri și tutorate, studenții vor putea vizita și vor avea întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de la noi. Pentru a se stabili clasamentul la finalul școlii, cursanții vor alcătui un portofoliu de lucrări, evaluat de tutorii școlii, iar cei mai buni dintre aceștia au posibilitatea de a face internship în agenții. 

Și în cadrul ediției de anul acesta se continuă modulul extra- Olimpiadul. Acest modul este dedicat exclusiv studenților școlii care vor participa la competiții naționale și internaționale pentru tineri creativi. Tutorii care au coordonat modulul anul trecut au fost Eugen Suman, Mihnea Gheorghiu și Andrei Tripșa. Dupa un prim modul Olimpiadul, cursanții Scolii ADC*RO au obținut 2 nominalizări și 2 premii (Gold și Silver) ȋn competiția Young Fibra și o nominalizare la Future Lions.

În plus, începând de anul trecut, ȋn amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, ADC România a înființat bursa "Ionuț Popescu”. Aceasta este ȋn valoare de 500 euro și se oferă cursantului Școlii ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul școlii. 

Câștigătoarea bursei Grolsch de anul trecut a fost Karla Georgescu, cea care a obținut și cel mai mare punctaj la finalul școlii, alături de premiile BEST OF VIDEO, BEST OF RADIO și BEST OF BTL.

Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.

The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 17 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.