The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Școala IAA s-a mutat (și) online

Articol / 01 Mar 2021 / The Institute
  • Școala IAA s-a mutat (și) online
1/1
„Pandemia ne-a forțat să facem lucrurile diferit și astfel am învățat să ne reglăm conținutul în funcție de context. Am început să facem școala hibrid și online. Am adaptat cursurile și interacțiunile între profesori și participanți și am reușit să pastrăm viu spiritul școlii, discuțiile și dezbaterile, ceea ce noi numim experiential learning”, explică Laura Tampa, directoarea Școlii IAA.

Probabil și acesta e unul dintre motivele pentru care deja mai mulți alumni au hotărât să revină la Școală: posibilitatea de a învăța și exersa live, dar remote.

Totodată, cuplurile profesionale de tip agenție – client sau antreprenor – freelancer au reducere de 14% dacă vin împreună la unul dintre mini-MBA-uri. Pentru ca relația să evolueze on & beyond screen.

Cum funcționează?

1. Vorbești cu al tău significant other de la job și decideți la care modul vă înscrieți.
2. Aplicați online și menționați ”VALENTINES 2021” și numele perechii voastre.
3. Primiți confirmarea de la Școala IAA și reducerea de 14% din fee.

Calendar:

Modulul Fundamente – ediția a 19a
• Fundamentele Marketingului și Comunicării – 18 martie – 26 iunie- deadline înscrieri 5 martie

Modulul Digital – ediția a 13a
• Strategie de Marketing și Comunicare Digitală – 25 martie – 3 iulie – deadline înscriere 12 martie

Modulul Strategic – ediția a 6a
Marketing și Comunicare Strategică – 9 aprilie – 26 iunie (sesiune anuală) – deadline înscriere 26 martie

Modulul Media – ediția a 3a
• Strategie și Planificare Media – 17 septembrie – 27 noiembrie (sesiune anuală) – deadline înscriere 1 septembrie

Școala IAA a pregătit inclusiv un ghid cu tips & tricks pentru cei care și-ar dori ca organizația să le sponsorizeze cursul. Îl poți găsi aici.

 Gabriel Miron, un absolvent care a decis să revină la Școala IAA la 7 ani după terminarea primului modul, povestește :
„Cumva ce e foarte tare la școala asta e că te ajută să îți dai seama ce întrebări trebuie să pui ca să îți dai seama dacă un proiect are sens într-o strategie. Și cumva am înțeles chestia asta. Vorbim despre strategie în general și despre obiectivele unui brand și ce poate să facă el ca să schimbe cumva viața consumatorilor. Cred că Școala IAA îți setează mindset-ul ăsta. Sunt bucuros că am avut oportunitatea aceasta, înainte să trec prin foarte multe proiecte și să îmi setez un alt mod de a gândi proiectele”.

Fie că ești la început de drum în marcomm, fie că vrei să aprofundezi abilitățile deprinse on the job sau îți schimbi domeniul, Școala IAA e un bun punct de pornire.

#NeverStopLearning