The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Înscrieri Școala ADC*RO

News / 25 Sep 2018 / INSTITUTE.RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
  • Înscrieri Școala ADC*RO
1/8
Industria publicității așteaptă o nouă generație de tineri dornici să își prezinte ideile inovatoare și să afle de la cei mai renumiți directori români de creație care sunt criteriile prin care o idee poate fi și creativă, dar mai ales relevantă briefului. Înscrierile la cea mai inedită școală de concept din România au loc până pe 6 noiembrie 18 noiembrie. 

Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 600 de euro. 

UniCredit Bank susţine tinerii la început de drum printr-o bursă care acoperă integral costul școlii. Bursa UniCredit va fi acordatǎ primului clasat în urma evaluǎrii testelor de admitere. De asemenea, la finalul şcolii se continuǎ tradiţia acordǎrii bursei Ionuţ Popescu cursantului care va termina pe primul loc şi va avea cel mai convingǎtor portofoliu, premiu constând în returnarea taxei de participare.

Cursurile vor începe în ianuarie 2019 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.

Printre tutorii care aşteaptǎ sǎ pregǎteascǎ o nouǎ generaţie de studenţi se aflǎ: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Cătălin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat – Managing Partner Heist Industries, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising şi Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România.

În 2018 Școala ADC*RO a împlinit 10 ani cu 10 ediţii, cu peste 600 de absolvenţi și un procent de 50% dintre ei angajați în domeniu.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Pentru mai multe informații:

adcromania.ro
ADCRomania