ADC Night 2019 prezintă miercuri, 13 februarie, de la ora 20.00 la Institute The Café, a treia ediție a premiilor anuale Top 3 ADC*RO. Îi vom sărbători pe toți cei prezenți în Top 3 ADC 2018, dar și pe cei care ne-au reprezentat peste hotare și au luat premii și nominalizări la ADCE Awards 2018.
Membrii ADC*RO au votat şi au ales Idea of the Year // Client of the Year // Art Director of the year // Copywriter of the Year. ADC Night 2019 va prezenta un rezumat al anului 2018: ce campanii remarcabile vor fi premiate și ce creativi au reușit să aducă cele mai bune idei.
ADC România lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Proiectul a luat naștere în 2016 și, începând cu luna aprilie 2018, premiile oferite au urmărit şase direcții: TV, Outdoor, Radio, Print, Digital şi Experiential / BTL. La finalul fiecărei luni aceste şase categorii au propriul Top, cu locurile 1, 2 şi 3 şi mențiuni. Iar lucrarea care are cea mai mare notă va fi Lucrarea Lunii.
Din cele aproximativ 158 de proiecte înscrise în Top 3 ADC de-a lungul anului 2018, 49 de campanii au fost premiate cu Lucrarea Lunii/locul 1/locul 2 sau locul 3. Agențiile care au fost pe podium în Top 3 ADC 2018 sunt: 23 Communication Ideas / Cake / FCB Bucharest / FriendsTBWA / Geometry Global / GMP + WEBSTYLER / Headvertising / Jazz Communication / Kubis Interactive / MAINSTAGE | THE AGENCY / McCann Worldgroup România / Mercury360 / MRM//McCann / MullenLowe / Papaya Advertising / Propaganda / Publicis / Three / WOPA.
De cealaltă parte, în lista clienților, se află: 4x4 Biscuiți de Teren / Apa Nova / ARO / Asociația Inima Copiilor /Asociația Berarii României / Asociația De Basm / Autovit.ro / Avon / Banca Transilvania / Beau Monde / Black Button Books / BRD / Burger King / CatMobile / Centrul Ceh / Coca-Cola / DoR / Drobeta / Electric Castle / FFIR / Fuchs / ING / JobZZ.ro / KFC / Lidl / OLX / PressOne / Philips OneBlade / Rexona / Saint Gobain / Savana Unistrat / Taco Bell / Toortitzi / Transavia / Ursus Cooler / Vodafone / World Vision.
Se luptă pentru Idea of the Year campaniile care au obținut Lucrarea Lunii (cel mai mare punctaj) în perioada ianuarie – decembrie 2018: ianuarie: BRD - Eroi și necunoscuți // februarie: Coca-Cola SEEN // martie: Beau Monde - Bihor Couture // aprilie: Burger King - Whopper No-Show // mai: Vodafone istori@ // iunie: Transavia - Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie // iulie: KFC - Social Me // august: Centrul Ceh - Some "visited" us in 1968 // septembrie: ING - Salvează-ți timpul! // octombrie: Coca-Cola -#samefeeling // noiembrie: PressOne - #TrăiascăCapraVecinului // decembrie: PressOne - #TrăiascăCapraVecinului with brands. Client of the Year, Art Director & Copywriter of the Year vor fi acordate pe baza unui sistem de calcul, în funcție de numărul de prezențe din top și a pozițiilor ocupate.
ADC Night 2019 va sărbători, pe lângă premiile Top 3 ADC*RO 2018, și premiile luate de agențiile românești la ADCE Awards 2018: Vodafone - Live. From a Different World (McCann Worldgroup România | SILVER // Promotions & New Media // Live Stunts | NOMINATION // Integration & Innovation // Social Responsibility Campaigns), Electric Castle - Unofficial Partners (MullenLowe |
NOMINATION // Promotions & New Media // Promotions), Grolsch - Awake Your Curiosity Experiment (Kubis Interactive | NOMINATION // Promotions & New Media // Live Stunts); Mega Image - Veggie Heroes (McCann Worldgroup România | NOMINATION // Promotions & New Media // New Use of Media); Poliția Română- The Survivors (Mercury360 | NOMINATION // Integration & Innovation // Public Service & Charity Campaigns); Fundația Renașterea - Brave Cut (McCann Worldgroup România | NOMINATION // Integration & Innovation // Public Service & Charity Campaigns).
Participarea în cadrul evenimentului este liberă.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
Membrii ADC*RO au votat şi au ales Idea of the Year // Client of the Year // Art Director of the year // Copywriter of the Year. ADC Night 2019 va prezenta un rezumat al anului 2018: ce campanii remarcabile vor fi premiate și ce creativi au reușit să aducă cele mai bune idei.
ADC România lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Proiectul a luat naștere în 2016 și, începând cu luna aprilie 2018, premiile oferite au urmărit şase direcții: TV, Outdoor, Radio, Print, Digital şi Experiential / BTL. La finalul fiecărei luni aceste şase categorii au propriul Top, cu locurile 1, 2 şi 3 şi mențiuni. Iar lucrarea care are cea mai mare notă va fi Lucrarea Lunii.
Din cele aproximativ 158 de proiecte înscrise în Top 3 ADC de-a lungul anului 2018, 49 de campanii au fost premiate cu Lucrarea Lunii/locul 1/locul 2 sau locul 3. Agențiile care au fost pe podium în Top 3 ADC 2018 sunt: 23 Communication Ideas / Cake / FCB Bucharest / FriendsTBWA / Geometry Global / GMP + WEBSTYLER / Headvertising / Jazz Communication / Kubis Interactive / MAINSTAGE | THE AGENCY / McCann Worldgroup România / Mercury360 / MRM//McCann / MullenLowe / Papaya Advertising / Propaganda / Publicis / Three / WOPA.
De cealaltă parte, în lista clienților, se află: 4x4 Biscuiți de Teren / Apa Nova / ARO / Asociația Inima Copiilor /Asociația Berarii României / Asociația De Basm / Autovit.ro / Avon / Banca Transilvania / Beau Monde / Black Button Books / BRD / Burger King / CatMobile / Centrul Ceh / Coca-Cola / DoR / Drobeta / Electric Castle / FFIR / Fuchs / ING / JobZZ.ro / KFC / Lidl / OLX / PressOne / Philips OneBlade / Rexona / Saint Gobain / Savana Unistrat / Taco Bell / Toortitzi / Transavia / Ursus Cooler / Vodafone / World Vision.
Se luptă pentru Idea of the Year campaniile care au obținut Lucrarea Lunii (cel mai mare punctaj) în perioada ianuarie – decembrie 2018: ianuarie: BRD - Eroi și necunoscuți // februarie: Coca-Cola SEEN // martie: Beau Monde - Bihor Couture // aprilie: Burger King - Whopper No-Show // mai: Vodafone istori@ // iunie: Transavia - Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie // iulie: KFC - Social Me // august: Centrul Ceh - Some "visited" us in 1968 // septembrie: ING - Salvează-ți timpul! // octombrie: Coca-Cola -#samefeeling // noiembrie: PressOne - #TrăiascăCapraVecinului // decembrie: PressOne - #TrăiascăCapraVecinului with brands. Client of the Year, Art Director & Copywriter of the Year vor fi acordate pe baza unui sistem de calcul, în funcție de numărul de prezențe din top și a pozițiilor ocupate.
ADC Night 2019 va sărbători, pe lângă premiile Top 3 ADC*RO 2018, și premiile luate de agențiile românești la ADCE Awards 2018: Vodafone - Live. From a Different World (McCann Worldgroup România | SILVER // Promotions & New Media // Live Stunts | NOMINATION // Integration & Innovation // Social Responsibility Campaigns), Electric Castle - Unofficial Partners (MullenLowe |
NOMINATION // Promotions & New Media // Promotions), Grolsch - Awake Your Curiosity Experiment (Kubis Interactive | NOMINATION // Promotions & New Media // Live Stunts); Mega Image - Veggie Heroes (McCann Worldgroup România | NOMINATION // Promotions & New Media // New Use of Media); Poliția Română- The Survivors (Mercury360 | NOMINATION // Integration & Innovation // Public Service & Charity Campaigns); Fundația Renașterea - Brave Cut (McCann Worldgroup România | NOMINATION // Integration & Innovation // Public Service & Charity Campaigns).
Participarea în cadrul evenimentului este liberă.
***
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania