The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019

News / 23 Mai 2019 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
  • TOP 3 ADC*RO // APRILIE 2019
1/11
Luna aprilie aduce 11 prezențe de la 9 agenții de publicitate în Top 3 ADC. Cele mai bune execuții şi-au găsit laude în categoriile de TV, Digital și Outdoor, iar membrii ADC au desemnat drept Lucrarea Lunii campania Dramă din orice a echipei Publicis.

TV

Dramă din orice devine astfel și ideea câștigătoare a locului 1 în categoria TV, prin eforturile lui Laur Răboj (Copywriter) și Florin Pădurean (Art Director). Despre ideea pentru MagneVie Stress Resist, Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive & membră ADC*RO, declară:

De prea multă vreme n-am văzut în peisajul nostru un spot atât de insightful, super-muncit și efortless - toate în același timp. Hohot de râs spontan garantat, chiar și pentru cel mai cinic și poker-faced privitor.” 



Pe locurile imediat următoare din categoria TV întâlnim două mențiuni. Una dintre ele vine de la MAINSTAGE THE AGENCY pentru Lidl, care ne spune că Viața de familie nu este cum te aștepti. E mai tare. Mesajul și execuția surprind imprevizibilul din orice familie și sunt aduse la viață de Raul Gheba (Copywriter) și Nadejda Ghilca (Art Director). 



Cea de-a doua mențiune aparține unui insight valoros despre problemele financiare care se ivesc în viețile noastre la orice început de an. O idee identificată de MRM//McCann, la care au lucrat Andrei Mihăilescu – Copywriter (McCann), Mădălina Pop – Copywriter (MRM//McCann), Raluca Circo – Art Director (McCann) și Ionuț Raicu – Art Director (MRM//McCann). Îndemnul este de a începe anul Smart cu KFC – Smart Menu.



DIGITAL

Categoria de Digital își păstrează consistența și în aprilie: șapte lucrări au atras atenția celor mai mulți dintre noi.

Pe primul loc găsim Storytime, o inițiativă educațională de la Leo Burnett pentru Telekom. Storytime se traduce printr-o aplicație de mobil dedicată unei modalități updated de a le citi celor mici. Un mix între tehnologie și educație care intersectează poveștile cu animații și filtre de cameră. Îi aplaudăm pentru reușită pe Ali Bati (Chief Creative Officer), Miruna Potop (Copywriter), Silvana Frînculescu (Art Director), Andreea Mantescu (UX Designer).



Aprilie a fost o lună dedicată întrebărilor majore, iar Sector 7 a lansat propria dezbatere într-o campanie pentru Bringo care atinge locul 2 în top-ul de digital: Ce este pătrunjelul? Răspunsurile le poți afla aici, așa cum le-a formulat echipa formată din Alex Coteț & Raul Gheba (Copywriters) și Roxana Andrei (Producător).


Jazz Communication își face o intrare pe cel de-al treilea loc cu #bullycualtecuvinte: o campanie de conștientizare asupra fenomenului de bullying cu care ne confruntăm. România se află pe locul 3 în topul țărilor afectate din Europa, motiv pentru care Lidl şi World Vision România inițiază un exercițiu de corecție la care au lucrat Corneliu Dobrea (Art Director), Felicia Stoica & Cătălina Groza (Copywriters).



Tot pe locul 3 ne reîntâlnim cu lucrarea MRM//McCann pentru KFC, care bifează așadar prezențe în două categorii diferite ale top-ului din aprilie.



Luna trecută am văzut-o și pe Oana Pellea dând interviu pentru un post la departamentul de vânzări Kafune. Această lucrare semnată Papaya în campania Kafune is hiring celebrities primește mențiune, așa cum primește și echipa Pastel pentru Autism Voice, unde Andi Vasluianu și Marius Manole explică noul nume al organizației într-un exercițiu la care au colaborat Roxana Sava (Copywriter) și Vlad Giogu (Designer).



Ultima mențiune în categoria de digital merge la Rusu+Bortun pentru ING Tech - Shift+Vieti. Proiectul propune identificarea soluțiilor de integrare în câmpul muncii a persoanelor cu disabilități și are în spate o echipă care îi grupează pe Marc Borțun (Art Director) și Marius Tudor & Cătălin Rusu (Copywriters).



OUTDOOR

Dintre execuțiile prezente în oraș în luna aprilie, topul include o mențiune pentru aceeași campanie a celor de la Rusu+Bortun, cu o activare contextuală în staţia de metrou Piaţa Muncii: ING Tech - Shift+Vieti, cu Marc Borțun (Art Director) și Marius Tudor (Copywriter).




***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre andra.moldoveanu@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.


Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania