The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Top 3 ADC*RO // Decembrie 2017

Articol / 11 Ian 2018 / INSTITUTE.RO
  • Top 3 ADC*RO // Decembrie 2017Hotline Zoot
  • Top 3 ADC*RO // Decembrie 2017Produs imposibil de cumparat
  • Top 3 ADC*RO // Decembrie 2017Prima operatie pe creier transmisa live 360 VR
  • Top 3 ADC*RO // Decembrie 2017Istori@ Biblioteca Digitala
  • Top 3 ADC*RO // Decembrie 2017The Training Billboard
  • Top 3 ADC*RO // Decembrie 2017Va Vedem
1/6
La final de 2017 îi regăsim în fruntea Top 3 ADC*RO pe cei de la Sector 7 cu Hotline Zoot, fiind urmați de Cohn&Jansen JWT cu Vă Vedem – Ads Campaign și MSLGROUP The Practice pentru Medlife – Prima operație pe creier transmisă live 360 VR.

Dacă în luna noiembrie, Zoot se afla pe lista mențiunilor în topul ADC, în decembrie sunt ocupanții primului loc alături de Sector 7 cu o campanie despre ce să nu cumperi de sărbători, la care au lucrat Alex Coteț (Copywriter), Alina Nechita și Alexandra Mateescu (Art Directors).

Andy Daniluc, membru ADC*RO și Founder & Director Cake spune că: “E greu să faci orice pentru Crăciun, Paște, Valentine’s Day care să nu fie done before, sau măcar să pară fresh. Deși hotline-uri s-au tot făcut, mi-a plăcut premisa despre “te sfătuim ce cadouri să nu iei”. O activare insightful, bine scrisă și executată, care probabil a și ajutat câțiva oameni să nu se prezinte cu pijamale sau seturi deodorant + spray din supermarket sub pom".



Pe locul 2 în top se află Vă Vedem (Ads Campaign) de la Cohn&Jansen JWT pentru Centrul Român de Politici Europene, o campanie care funcționează prin strângerea de donații online pentru ad-uri cu mesajul vă vedem care ajung la parlamentarii români. Ad-urile microtargetate pe zona Palatul Parlamentului le vor fi afișate pe paginile de Facebook sau pe alte site-uri relevante accesate de parlamentari în orele de lucru petrecute pe internet. La proiect au lucrat Octavian Budai (Art Director) și Alex Negoescu (Copywriter).



La finalul listei găsim inițiativa originală a celor de la MSLGROUP The Practice și MedLife care au realizat prima transmisie live 360 VR a unei operații pe creier. Materialul final are o durată de 6 ore, iar pentru acesta a fost nevoie de 8 camere de filmat și a implicat 3 medici și 3 asistente. Inițiativa face parte din campania MedLife Tehnologia de mâine și are în vedere avantajele evoluției tehnologiei în medicină astăzi. La proiect au lucrat Anca Gheorghe – Head of Experience & Events, Oana-Andreea Logigan – PR Director și Mara Balaban - PR Specialist.



Printre mențiunile lui decembrie se află:

• Vodafone - Istori@ Biblioteca Digitală: un proiect pentru Vodafone în parteneriat cu Biblioteca Humanitas al agenției FCB Bucharest. Acesta lansează o nouă secțiune în aplicația Biblioteca Digitală, o metodă alternativă de a învăța istorie, al cărei conținut împrumută informațiile ultimei ediții din manualul de clasa a VIII-a publicat de Humanitas. Ideea s-a materializat prin aportul lui Arpad Fekete (Art Director), Andrei Mihăilescu și Radu Constantinescu (Copywriters);



• Mega Image - Produs imposibil de cumpărat: o campanie de conștientizare privind donarea de sânge realizată de McCann Bucharest. Lanțul a introdus pe rafturile a 20 dintre magazinele sale un produs care nu este de vânzare și care semnalizează problema donării. La proiect au colaborat Rafaela Beldie (Copywriter) & Radu Şoimulescu (Art Director);



• FRR - The Training Billboard: FCB Bucharest pentru Federația Română de Rugby. Pentru a atrage oamenii către două meciuri de rugby ale echipei naționale Stejari (și către rugby în general), proiectul și-a propus să transforme în mod neconvențional panourile publicitare în porți de rugby la care trecătorii se pot antrena. Echipa care a lucrat la proiect îi grupează pe Olivia Spânu (Copywriter) și Viorel Holovaci (Art Director).



Top 3 ADC 2017 se încheie cu un eveniment de premiere în care membrii ADC*RO vor oferi distincţiile: Ideea Anului (dintre toate ideile de pe locul 1 în 2017), Clientul Anului şi Echipa Anului (Art Director & Copywriter). Toate detaliile despre eveniment vor fi anunţate în curând.

***

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe:

www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania