The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018

News / 17 Ian 2019 / INSTITUTE.RO
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
  • TOP 3 ADC*RO // DECEMBRIE 2018
1/8
ADC România prezintă cele mai bune execuții TV, Digital și Print ale lunii decembrie. Campania care câștigă Lucrarea Lunii în decembrie este #TrăiascăCapraVecinului with Brands (KFC & McDonald’s, BMW & Porsche, Timișoreana) a celor de la GMP Advertising + Webstyler.

#TrăiascăCapraVecinului with Brands are scopul de a uni rivalii, de a provoca brandurile competitoare să spună #TrăiascăCapraVecinului. Iar reacțiile nu au întârziat să apară.

Urmând exemplul PressOne - care a început leapșa prin amplasarea statuilor în fața sediilor competitorilor săi - McDonald’s & KFC, BMW & Porsche și Timișoreana au dat curs invitației: McDonalds și KFC și-au surpins fanii prin asocierea produselor lor; BMW și Porsche au acceptat și ei provocarea de a prezenta unii mașina celorlalți, iar Timișoreana a lansat promoția „Bere de băut cu vecinul”.

Echipa din partea GMP Advertising + Webstyler este formată din Lucian Cernat, Cosmin Nicola // Art Directors și Ioana Munteanu, Diana Nica // Copywriters.




TV

Locul I al categoriei revine campaniei Hai să facem treabă, România!.
Îndemnul vine către o Românie plină de curaj, pentru o comunitate care știe că poate, pentru un popor care are nevoie să treacă la treabă. Simona Halep și Banca Transilvania spun cu încredere „Hai să facem treabă, România!”.
Agențiile care s-au ocupat de realizarea campaniei sunt Three şi Next Advertising, iar echipa creativă este formată din: Sabin Onceriu // Art Director și Sabin Staicu // Copywriter.



DIGITAL

GMP Advertising + Webstyler și Press One câștigă cu aceeași campanie #TrăiascăCapraVecinului with Brands – și locul I în categoria Digital.

De locul II se bucură campania How to OLX.
Genul programului: teleshopping marca Alex Coteț. Campania readuce stilul plin de umor al lui Alex, care face tot posibilul să prezinte avantajele unor produse atipice: păpușa voodoo multifuncțională, draperiile de bogați și scaunul picioareless. Echipa din partea Jazz Communication care a pus cap la cap totul: Gabriel Miu // Art Director și Andreea Ghenoiu, Miruna Dumitrescu // Copywriters. 


Topul prezintă în categoria Digital și o mențiune pentru campania celor de la Fuchs - Fish / Chicken, o explozie de culori pusǎ în print şi digital pentru condimentele Fuchs. Echipa de creaţie a fost formatǎ din Silviu Antohe // Art Director și Mihai Costache // Copywriter, din partea MullenLowe.



PRINT

Fuchs - Fish / Chicken ocupă și locul I în categoria Print.

Top 3 ADC 2018 se încheie cu un eveniment de premiere în care membrii ADC*RO vor oferi distincţiile: Idea of the Year (dintre toate ideile de pe locul 1 în 2018), Client of the Year, Art Director of the Year si Copywriter of the Year. Toate detaliile despre eveniment vor fi anunţate în curând.

***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania