ADC România prezintă cele mai bune execuții TV, Digital și Print ale lunii decembrie. Campania care câștigă Lucrarea Lunii în decembrie este #TrăiascăCapraVecinului with Brands (KFC & McDonald’s, BMW & Porsche, Timișoreana) a celor de la GMP Advertising + Webstyler.
#TrăiascăCapraVecinului with Brands are scopul de a uni rivalii, de a provoca brandurile competitoare să spună #TrăiascăCapraVecinului. Iar reacțiile nu au întârziat să apară.
Urmând exemplul PressOne - care a început leapșa prin amplasarea statuilor în fața sediilor competitorilor săi - McDonald’s & KFC, BMW & Porsche și Timișoreana au dat curs invitației: McDonalds și KFC și-au surpins fanii prin asocierea produselor lor; BMW și Porsche au acceptat și ei provocarea de a prezenta unii mașina celorlalți, iar Timișoreana a lansat promoția „Bere de băut cu vecinul”.
Echipa din partea GMP Advertising + Webstyler este formată din Lucian Cernat, Cosmin Nicola // Art Directors și Ioana Munteanu, Diana Nica // Copywriters.
TV
Locul I al categoriei revine campaniei Hai să facem treabă, România!.
Îndemnul vine către o Românie plină de curaj, pentru o comunitate care știe că poate, pentru un popor care are nevoie să treacă la treabă. Simona Halep și Banca Transilvania spun cu încredere „Hai să facem treabă, România!”.
Agențiile care s-au ocupat de realizarea campaniei sunt Three şi Next Advertising, iar echipa creativă este formată din: Sabin Onceriu // Art Director și Sabin Staicu // Copywriter.
DIGITAL
GMP Advertising + Webstyler și Press One câștigă cu aceeași campanie #TrăiascăCapraVecinului with Brands – și locul I în categoria Digital.
De locul II se bucură campania How to OLX.
Genul programului: teleshopping marca Alex Coteț. Campania readuce stilul plin de umor al lui Alex, care face tot posibilul să prezinte avantajele unor produse atipice: păpușa voodoo multifuncțională, draperiile de bogați și scaunul picioareless. Echipa din partea Jazz Communication care a pus cap la cap totul: Gabriel Miu // Art Director și Andreea Ghenoiu, Miruna Dumitrescu // Copywriters.
Topul prezintă în categoria Digital și o mențiune pentru campania celor de la Fuchs - Fish / Chicken, o explozie de culori pusǎ în print şi digital pentru condimentele Fuchs. Echipa de creaţie a fost formatǎ din Silviu Antohe // Art Director și Mihai Costache // Copywriter, din partea MullenLowe.
PRINT
Fuchs - Fish / Chicken ocupă și locul I în categoria Print.
Top 3 ADC 2018 se încheie cu un eveniment de premiere în care membrii ADC*RO vor oferi distincţiile: Idea of the Year (dintre toate ideile de pe locul 1 în 2018), Client of the Year, Art Director of the Year si Copywriter of the Year. Toate detaliile despre eveniment vor fi anunţate în curând.
***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania
#TrăiascăCapraVecinului with Brands are scopul de a uni rivalii, de a provoca brandurile competitoare să spună #TrăiascăCapraVecinului. Iar reacțiile nu au întârziat să apară.
Urmând exemplul PressOne - care a început leapșa prin amplasarea statuilor în fața sediilor competitorilor săi - McDonald’s & KFC, BMW & Porsche și Timișoreana au dat curs invitației: McDonalds și KFC și-au surpins fanii prin asocierea produselor lor; BMW și Porsche au acceptat și ei provocarea de a prezenta unii mașina celorlalți, iar Timișoreana a lansat promoția „Bere de băut cu vecinul”.
Echipa din partea GMP Advertising + Webstyler este formată din Lucian Cernat, Cosmin Nicola // Art Directors și Ioana Munteanu, Diana Nica // Copywriters.
TV
Locul I al categoriei revine campaniei Hai să facem treabă, România!.
Îndemnul vine către o Românie plină de curaj, pentru o comunitate care știe că poate, pentru un popor care are nevoie să treacă la treabă. Simona Halep și Banca Transilvania spun cu încredere „Hai să facem treabă, România!”.
Agențiile care s-au ocupat de realizarea campaniei sunt Three şi Next Advertising, iar echipa creativă este formată din: Sabin Onceriu // Art Director și Sabin Staicu // Copywriter.
DIGITAL
GMP Advertising + Webstyler și Press One câștigă cu aceeași campanie #TrăiascăCapraVecinului with Brands – și locul I în categoria Digital.
De locul II se bucură campania How to OLX.
Genul programului: teleshopping marca Alex Coteț. Campania readuce stilul plin de umor al lui Alex, care face tot posibilul să prezinte avantajele unor produse atipice: păpușa voodoo multifuncțională, draperiile de bogați și scaunul picioareless. Echipa din partea Jazz Communication care a pus cap la cap totul: Gabriel Miu // Art Director și Andreea Ghenoiu, Miruna Dumitrescu // Copywriters.
Topul prezintă în categoria Digital și o mențiune pentru campania celor de la Fuchs - Fish / Chicken, o explozie de culori pusǎ în print şi digital pentru condimentele Fuchs. Echipa de creaţie a fost formatǎ din Silviu Antohe // Art Director și Mihai Costache // Copywriter, din partea MullenLowe.
Fuchs - Fish / Chicken ocupă și locul I în categoria Print.
Top 3 ADC 2018 se încheie cu un eveniment de premiere în care membrii ADC*RO vor oferi distincţiile: Idea of the Year (dintre toate ideile de pe locul 1 în 2018), Client of the Year, Art Director of the Year si Copywriter of the Year. Toate detaliile despre eveniment vor fi anunţate în curând.
***
ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.
Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania