The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

UAPR pregătește două noi seminarii de negociere susținute de Eugen Mihai

Articol / 25 Feb 2021 / The Institute
  • UAPR pregătește două noi seminarii de negociere susținute de Eugen Mihai
1/1
UAPR anunță doua webinarii de negociere “NEGOCIEREA CLIENT-AGENȚIE // THE ESSENTIAL SURVIVAL GUIDE” și „NEGOCIEREA AGENȚIE – PROCUREMENT // YES, YOU CAN NEGOCIATE WITH PROCUREMENT AND WIN”, sustinute de Eugen Mihai, autor al cărților de negociere "The Elite Negotiator™ – The Essential Edition", respectiv "The 10+1 Immutable Laws of Elite Negotiation".

Cele două webinarii se vor derula online, în 24 si 25 martie 2021, de la orele 17:00 și se adresează tuturor profesioniștilor din publicitate, mid manageri si seniori, care negociaza cu clienții, fee-uri de agenție, prețuri, termene și deadline-uri cu departamentele de marketing și procurement de la client.

"Cel mai important lucru pentru o relație de success și de lungă durată între un client și agenție este încrederea reciprocă. Încrederea clientului că agenția va face întotdeauna ceea ce trebuie, ceea ce este corect pentru el și brandurile sale, respectiv încrederea agenției că va avea parte de un tratament de pe picior de egalitate din partea clientului”, spune Eugen Mihai despre webinarul Negocierea Client-Agenție

“Cheia succesului este când agenția știe foarte bine care ii sunt punctele forte, ce valoare poate aduce clientului și cum se diferențiaza de competiție, dar în același timp încearcă să "împacheteze" deal-ul astfel încât și nevoile omului de Procurement sunt satisfăcute", mai spune Eugen Mihai in prezentarea celui de-al doilea webinar despre Negocierea cu Procurementul.

Astfel, in 24 martie, in cadrul webinarului “NEGOCIEREA CLIENT-AGENȚIE // THE ESSENTIAL SURVIVAL GUIDE”, se vor explora urmatoarele teme:

• Ingredientele cheie pentru cultivarea unei relații de succes și pe termen lung între client și agenție
• Cum poate o agenție să se diferențieze fată de competitorii săi în fața unui client
• Diferența dintre a face lucrurile corecte vs. a face lucrurile ușoare
• Importanța unei mentalități și a unei perspective corecte
• Cum să faci ca negocierea de preț sa fie secundară și nu principalul subiect de discuție.

Lecțiile continuă pe data de 25 martie cu webinarul „NEGOCIEREA AGENȚIE – PROCUREMENT // YES, YOU CAN NEGOCIATE WITH PROCUREMENT AND WIN”, în cadrul caruia se vor investiga:

 Ce își doresc oamenii din Procurement?
 Cum să eviți presiunea de a închide negocierea cu orice preț
 Multiplele caștiguri pe care le poți avea în vedere într-o negociere
 Importanța de a avea o mentatitate și o atitudine corectă pe parcursul negocierii.
 Care este VALOAREA totală pe care o poți obține în urma unei negocieri
 Cum să controlezi discuțiile când negociezi cu personalități dificile.

INSCRIERI SI TAXA DE PARTICIPARE

Numarul de locuri este limitat, dar membrii UAPR beneficiaza de un loc gratuit pe agentie.

In cazul in care membrii UAPR doresc mai multe coduri de acces, pretul participarii este de 35 EURO + tva / persoana / webinar.

Pentru non membrii UAPR, pretul este de 65 EURO + tva/ persoana / webinar.

Inscrierile se pot face pana pe data de 18 martie 2020, aici

DESPRE TRAINER

Eugen Mihai are o vastă experiență în poziții de top în companii multinaționale din domeniul FMCG (Procter & Gamble, Molson Coors), retail (METRO Group) și agenții de publicitate (Wave Division Group, Care Direct).

Prin rolurile deținute, Eugen s-a implicat intens atât în vânzări (produse FMCG, dar și servicii), cât și în achiziții de bunuri și servicii, astfel că a experimentat la prima mână ambele părți ale "baricadei" de cumpărare / vânzare.

Este autorul a două cărți de negociere publicate la nivel international: "The Elite Negotiator™ – The Essential Edition", respectiv "The 10+1 Immutable Laws of Elite Negotiation". Din 2014  mii de persoane de pe 4 continente au beneficiat de trainingul sau "The Elite Negotiator™".

Despre Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania (UAPR)

UAPR este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referința.

UAPR reprezintă o sursă de educație pentru profesioniștii din industrie și urmărește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai sai, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația sustine adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie.

Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune Romania pe harta internatională prin deschiderea catre colaborari cu alte tari. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).