Ministerul Culturii a anunțat că Grupul de Comunicare GMP a câștigat selecția pentru Campania națională integrată de comunicare. Campania este realizată cu scopul de a achiziționa „Cumințenia Pământului”, opera lui Brâncuși. Grupul GMP este reprezentat de agențiile GMP Advertising, GMP PR și Webstyler.
O comisie alcătuită din reprezentanți ai Ministerului Culturii, cu asistență din partea industriei de specialitate și IAA România, a analizat şi a evaluat propunerile trimise de agenţiile care s-au calificat în etapa a doua a procesului de selecţie, după verificarea portofoliilor fiecărui participant.
De partea de creație se va ocupa GMP Advertising, comunicarea digitală de Webstyler, iar partea de relații publice de GMP PR. Media Investment va fi agenția media.
Pentru această campanie s-au înscris cinci agenții la procesul de selecție, aceștia fiind disponibili să participe pro bono.
Subscripția publică deschisă în data de 11 aprilie va completa alocarea bugetară decisă de Guvernul României în luna martie și se va încheia în 30 septembrie. Donațiile se pot depune în conturile celor șase bănci comerciale partenere.