The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Participanții celei de-a treia ediții Materia

News / 30 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Participanții celei de-a treia ediții Materia Materia
  • Participanții celei de-a treia ediții Materia
1/2
45 de designeri selectați își vor prezenta în premieră noile colecții la târgul MATERIA. Aflată la a treia ediție, MATERIA devine târg european prin participarea designerilor Giulia Boccafogli și Maison Dressage din Italia și Christina Karakalpaki din Grecia, care își vor prezenta în exclusivitate colecțiile lor.
Brandurile românești selectate la cea de-a treia ediție sunt: Atribut, Alex Clipa, Alexandra Abraham, Ana Marchetanu, Atelier 437, Atelier Nichita, Bianca Popp, Colours of my life, DaDa, DiaHandmade, Giuka, Handmade Revolution, Hardot, Isabela Groza, Karakter, Laura Olaru, LE XA, Lemnia, Lia, Lucia Olaru, Lucienne, Luwa Leather, Lyria povestea ta pictata, Millisimo, Mota, Oana Lupaș, Oana Vasiloiu, Otilia Flonta, Sebastian Roncea, Siameza Atelier, Simina Filat, Size 41 Matters, Snob, Vivienne Ruth, Yoko Aida și Zig Leather.

Înaintea celei de-a treia ediții a târgului Materia, care se va desfășura pe 4 și 5 noiembrie la Sala Dalles, a avut loc una din cele două întâlniri anuale  Materia, ce au ca scop creșterea și susținerea unei noi comunități creative a celor care au ca prim material de lucru pielea, prin aducerea lor în același spațiu și oferirea accesului la specialiști în domeniul retail-ului și business-ului în modă.

„Misiunea noastră este să promovăm creativitatea în domeniul pielii. Materia crede în parteneriatul târg-designeri, o formulă în care ambele componente sunt esențiale pentru a crește”, spune Dan Pierșinaru, organizatorul târgului.

Moderatorii întâlnirii au fost Mirela Bucovicean, fondatoarea platformei dedicate designului românesc Molecule F, și Viorela Lucescu, designerul brandului LIA Essentials, care au dezbătut alături de invitați subiecte legate de poziționare, branding și vânzări.
 
Creat și susținut de Platforma Autor, Materia este primul târg contemporan de design în piele. Acesta își propune să devină o platformă dedicată designerilor și creatorilor care lucrează în piele sau au ca material principal de creație pielea.