The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year

Articol / 15 Oct 2020 / The Institute
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
  •  MRM a fost desemnată Agenția anului la Internetics 2020, iar KFC - Digital Client of the Year
1/8
În cadrul Galei de Premiere Internetics 2020, festival ce premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online, care a avut loc ieri într-un format inedit, exclusiv online, în jocul video Minecraft, au fost oferite 24 de trofee, dintre care un Grand Prix, 10 trofee de Aur și 11 trofee de Argint.

Trofeul Agenția Anului a revenit agenției MRM cu 7 trofee obținute și alte 3 nominalizări. Trofeul Digital Client of the Year a fost câștigat de KFC, datorită celor 4 trofee de Aur obținute, la care se adaugă alte 2 nominalizări.

Cea de-a 20 - a ediție a Internetics a premiat cele mai performante 15 agenții: 50s Digital, Cheil Centrade România, Dume de Mestecat & 441 Design Studio, GMP+WEBSTYLER, Jazz Communication, Kubis, Leo Burnett, MRM, MSL The Practice/ Publicis România, Porter Novelli Public Relations, Saatchi & Saatchi + The Geeks, SmartPoint Consulting și Tremend Software & Softeh Plus.

Topul celor trei agenții care au urcat pe scena Ateneului Român virtual realizat în Minecraft sunt: 1. MRM; 2. Leo Burnett; 3. GMP+WEBSTYLER, iar topul clienților arată astfel: 1. KFC; 2. Kandia Dulce ; 3. Rompetrol.

MRM a fost desemnată Agenția anului, câștigând premii pentru lucrările „ROM – Toma Corunt for president” (Grand Prix în categoria Digital Campaigns și Aur în secțiunea FMCG – Foods din cadrul aceleiași categorii, plus un trofeu de Aur în secțiunea „Online Branded Content”), „KFC - The Croppers” (2 trofee de Aur în secțiunile „Online Branded Content” și „Retail” și o nominalizare în „DIGITAL BRAND EXPERIENCE”) și „KFC - Killer Discounts” (2 trofee de Aur în secțiunile „Digital Brand Experience” și „Retail” și o nominalizare în „Gamification”). De asemenea, agenția a mai obținut un
nominalizare în „Social Media Pages” pentru pagina de facebook a brandului ROM.

Leo Burnett a obținut un trofeu de Argint pentru „#TimeToRead” pentru Curtea Veche Association în secțiunea „Influencer Marketing” și o nominalizare în „Social campaigns, political and awareness messages”. Alaturi de Ursus Breweries, agenția a mai câștigat un trofeu de Argint pentru „EPIC BIRTHDAY” în secțiunea „FMCG - Drinks” și o nominalizare pentru „URSUS RETRO MUSIC BATTLE”, în cadrul aceleiași secțiuni.

Proiectul „Rompetrol Stay” i-a adus agenției GMP+WEBSTYLER un trofeu de Aur în secțiunea „Gamification”, un trofeu de Argint în secțiunea „Mobile Campaigns” și o nominalizare în Digital Campaigns, în secțiunea „Retail”.

Câștigători ai trofeelor de Aur au fost și: SmartPoint Consulting pentru proiectul dezvoltat pentru PlayStation – „The Last of Us Part II Launch Campaign”, în sectiunea „Viral Video”, Kubis pentru „A Fearless World” pentru Salvați Copiii cu platforma Ora de Net și MSL The Practice/ Publicis România pentru „Valentine’s Day for Unofficial Relationships” de la Burger King în secțiunea „Viral Non Video”.

De asemenea, juriul a mai acordat extra competiţie urmǎtoarele distincţii speciale:
  • Premiul special al juriului – Best Use of Technology „KFC - Killer Discounts”/MRM
  • Premiul special Youtube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD: The Last of Us Part II Launch Campaign dezvoltat de SmartPoint Consulting pentru Playstation
  • Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei În familie facem mereu loc. Meriți să fii surprins - Lidl România/ MullenLowe
  • Trofeul Special - Trăiască Capra Vecinului merge către SmartPoint Consulting pentru proiectul The Last of Us Part II Launch Campaign, pentru PlayStation

  • Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului: www.internetics.ro.

    Gala de Premiere a competiției Internetics 2020, un proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank, s-a desfășurat exclusiv online, în jocul video Minecraft. O replică digitală a Ateneului Român, reconstruit în universul Minecraft cu suportul echipei Nexus Gaming, a reprezentat locul desfășurării evenimentului. Totodată, participanții s-au putut bucura și de un concert al trupei Vița de Vie, care s-a dovedit a fi un real succes.

    Trofeele oferite agențiilor câștigătoare au fost de asemenea unele virtuale, înmânate în Minecraft. În plus, în urma aderării Internetics la inițiativa PlastiPrix, creată de The Institute și Lidl România, câștigătorii vor primi trofee fizice realizate de Drag And Drop din plastic reciclat.

    În deschiderea galei, Andi Moisescu a moderat o discuție despre evoluția comunicării online, dar și cea a competiției, pe parcursul celor 20 de ani de existență, alături de Andrei Borțun, CEO The Institute, Anca Ungureanu, Director de Identitate și Comunicare UniCredit Bank, și Kris Hoet, Global Chief Innovation Officer la FCB și Președintele juriului Internetics 2020.

    Parteneri Internetics 2020:

    Un proiect: The Institute
    Partener principal: UniCredit Bank
    Parteneri: Absolut, Coca Cola, YouTube
    Parteneri media: Biz, IQAds, Smark, Paginademedia.ro
    Partener research: Starcom
    Partener Gaming: Nexus Gaming
    Creație: Gavrilă&Asociații
    Video: Rusu + Borțun
    PR: Dăescu Borțun Olteanu
    Furnizori oficiali: 360revolution, kaustik, MediaTrust România

    Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. Festivalul celebrează anul acesta 20 de ani.

    The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Iniţiază şi organizează evenimente de peste 20 de ani şi aduce împreună antreprenorii, profesioniştii şi publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în ţară, creşte şi diversifică audienţa atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agenţiilor şi manufacturilor, promovează antreprenorii şi profesioniştii creativi pe plan naţional şi internaţional.


    institute.ro
    facebook.com/Institute.ro
    https://www.facebook.com/interneticsfestival