The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru

Articol / 17 Iun 2020 / The Institute
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
  • Atelier 22 își propune reconfigurarea spațiului de lucru
1/10
Pandemia COVID-19 a schimbat modul în care putem interacționa cu spațiile de lucru ale universității. Măsurile de distanțare socială au un impact real asupra modului în care ne putem desfășura în siguranță activitățile. Prin urmare, Atelier 22 și-a propus să se adapteze atât la situația actuală, cât și să se pregătească pentru viitor printr-un proiect pilot de reconfigurare a atelierului.

Acest demers reprezintă voluntariatul studenților arhitecți ai Atelierului 22 ce își restaurează propriul spațiu de lucru din cadrul facultății, folosit pe viitor și de alte generații, aducandu-l la standarde contemporane, prielnice studiului, dar și rezistent la factori imprevizibili cum este situația recentă.

Spațiul e utilizat zilnic prin rotație de câte 32 de studenți în activitățile îndrumate, proiectare, seminarii, cursuri, expoziții interne și publice. În perioadele de expoziții și prezen¬tări, capacitatea sălii ajungea 100 de persoane, studenți, profesori și invitați.

Proiectul din 1965 al Institutului de Arhitectură propunea bancuri de lucru din lemn masiv, greu, specifice nevoilor desenului la planșetă și formatelor mari de hârtie.

Astăzi, modul de lucru s-a schimbat considerabil. Situația actuală nu permite reconfigurarea spațiului pentru varietatea mare de activități succesive (proiectare, activități practice, seminarii, cursuri, expoziții interne și publice, machetare, proiecții), nu e suficient utilat pentru cerințele actuale de proiectare computerizată, nu are suficiente spații utilitare și nici sisteme de expunere flexibile.

Acest workshop reprezintă un proiect pilot și se dorește a fi primul exemplu de bună practică din universitate. Scopul lui este într-o primă fază de a găsi soluții creative cu buget redus pentru reconfigurarea spațiului de lucru al atelierului, având ca finalitate găsirea de parteneri din domeniul construcțiilor și amenajărilor interioare care să contribuie la punerea lui in practică, urmând ca pe viitor acest proiect să se poată implementa în întreaga facultate.

Înscrierile la workshop se pot face până pe 5 iulie 2020. 


Mai multe detalii pe Instagram: https://www.instagram.com/atelierandrapanait/

Proiect coordonat de:

  • Andra Panait: / https://www.instagram.com/andra__panait/
  • Florin Pîndici: / https://www.instagram.com/paf.arhitectura/