The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Fashion Days susține noua generație de designeri români la Diploma 2021

Articol / 11 Oct 2021 / Luiza Popescu
  • Fashion Days susține noua generație de designeri români la Diploma 2021C: Roald Aron
1/1
Expoziția DIPLOMA, un proiect inițiat de The Institute și prezentat de UniCredit Bank, va avea loc între 08 și 17 octombrie la Combinatul Fondului Plastic din București. 1,500 mp de expoziție în 5 spații atent alese - UNAgaleria, SENAT, The Institute, IOMO Gallery, Art Safe - oferă contextul perfect pentru evenimentul aflat la cea de-a VIII-a ediție.

Universul DIPLOMA cuprinde, în acest an, 92 de lucrări din 16 specializări diferite – de la arhitectură, pictură sau fotografie, la scenografie, modă sau lucrări de metal, sticlă și ceramică. Vizitatorii vor descoperi prin intermediul festivalului diversitatea, complexitatea și unicitatea generației noi de artiști. Lucrările pot fi admirate în cele 5 puncte ale Combinatului Fondului Plastic – UNAgaleria, SENAT, IOMO Gallery, Art Safe și The Institute. Ultimul spațiu a fost inaugurat chiar în această toamnă și își propune să fie un punct de intersecție multidisciplinar, unde publicul să experimenteze arta noilor generații prin evenimente variate, în conformitate cu noile reguli ale contextului actual.

Pentru prima dată în istoria festivalului, Fashion Days se alătură misiunii susținerii noii generații de artiști, arhitecți și designeri, devenind astfel partener al Diploma.


La ediția cu numărul opt, Fashion Days semnează categoria fashion, care înglobează creațiile a zece artiști români aflați la început de carieră:

Andreea Antonescu - Efemer // Andreea Buburuzan (ABUBURUZAN) - Suceava '82 // Andreea Ivan (Scapadona) - Râul de sub mare // Cerasela Nicoară - Arta ca viață // Gabriel Niță - Bohemian Black // Gabriela Ioana Baboș - HARABABURA // Oana Bănuț - De la Ma Rainey și James Baldwin la Wales Bonner / Influențe ale culturii afro-americane în moda contemporană // Octavia Chiru - ORGANIC CHAPTER: 002 - CER ȘI PĂMÂNT // Robert Axente (AXENTE) - SOARE NEGRU // Victoria I. Leea - Martyrium

Născute din propria experiență a autorilor, acestea explorează diverse teme și stiluri, de la eclectic la minimalist, și oferă o perspectivă de ansamblu asupra viziunii lor creatoare.

Fashion Days susține și promovează producția locală prin intermediul Romanian Corner, o secțiune special dedicată creațiilor semnate de designeri români care pot fi comercializate din aplicație sau de pe www.fashiondays.ro.

Proiectul Romanian Corner a fost lansat in iunie anul precedent și contribuie atât la încurajarea producției locale, cât și la dezvoltarea portofoliului de branduri prezente în aplicația Fashion Days. Conceptul reunește în prezent o selecție a celor mai noi colecții de la peste 80 de branduri și creatori autohtoni, articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii cu design smart, fresh și inovativ. Încurajați fiind de de interesul pe care clienții îl au pentru autenticitatea și creativitatea produselor autohtone, proiectul este în continuă dezvoltare cu noi branduri românești care se listează lunar pe platformele Fashion Days.

Pe lângă accesul la o structură operațională rapidă și eficientă, brandurile românești beneficiază de un pachet întreg de avantaje ce vin odată cu procesul de integrare în Romanian Corner, respectiv învățare, analiză amănunțită a datelor, o nouă abordare de business și acces la know how digital.

Despre Fashion Days

Fashion Days e destinația online ce oferă shopping și inspirație, oriunde și oricând, celor peste 1.600.000 de clienți din România, Bulgaria și Ungaria datorită experienței excepționale de cumpărături și a serviciilor cu valoare adaugată, unice în piețele în care activează.
Portofoliul include o selecție largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, inclusiv produse de beauty, articole pentru casă și decorațiuni. Mixul de branduri variază de la nume sonore internaționale precum Fossil, Furla, Max&Co, Karl Lagerfeld, Guess, adidas, Nike, Puma, Calvin Klein, Levi’s, Mango, Michael Kors, Liu Jo sau Just Cavalli la branduri locale precum Alina Cernătescu, Couture de Marie, Manuri, Concepto, Mihaela Glăvan, Ioana Ciolacu, Laura Hîncu, Murmur și mulți alții.
Fashion Days deține cel mai extins portofoliu de opțiuni de livrare și retur din România pentru piața de fashion online, oferind livrare rapidă și variată și retur gratuit. Printre serviciile unice se numără livrarea în aceeași zi, livrarea și returul gratuite în easybox, recuperarea banilor în 30 de minute de la verificarea coletului în cazul unui retur, cu condiția ca datele cardului să fie salvate în contul de client.