În cadrul DIPLOMA 2018, Rompetrol a lansat call-ul pentru un artist proaspăt care să semneze noul design grafic al paharelor de cafea hei. Competiția Coffee Cup Remix se adresează atât profesioniștilor, cât și pasionaților de design grafic și ilustrație, care pot propune soluții eligibile.
Cei interesați se mai pot înscrie doar până pe 2 decembrie.
Propunerea câștigătoare va fi implementată, iar autorul acesteia va primi un premiu de 500 USD.
Poți participa singur sau în echipă și poți înscrie un număr nelimitat de propuneri. Înainte să te înscrii, te rugăm să citești regulamentul de participare, pe care îl găsești aici.
Cum te înscrii
Pentru a participa la competiție, completează formularul de înscriere până pe 2 decembrie. Îl găsești aici.
Ce așteptăm de la tine
Fiecare propunere înscrisă în competiție ar trebui să urmărească, în egală măsură, obiectivele de mai jos:
a. Crearea unui design de pahar de cafea flagship, un icon care să individualizeze brandul hei.
b. Creșterea notorietății brandului hei în rândul targetului tânăr.
Timing
Perioadă de înscrieri: 10 octombrie - 2 decembrie
Jurizare: 3 – 14 decembrie
Desemnare câștigător: 17 decembrie
Premiu
Premiul constă în implementarea proiectului + 500 USD.
Link-uri utile
- Logo hei vectorial;
- Reguli de folosire a logo-ului;
- Layout competiție;
- Formular;
- Regulament:
- Document indicații tipar.
Cei interesați se mai pot înscrie doar până pe 2 decembrie.
Propunerea câștigătoare va fi implementată, iar autorul acesteia va primi un premiu de 500 USD.
Poți participa singur sau în echipă și poți înscrie un număr nelimitat de propuneri. Înainte să te înscrii, te rugăm să citești regulamentul de participare, pe care îl găsești aici.
Cum te înscrii
Pentru a participa la competiție, completează formularul de înscriere până pe 2 decembrie. Îl găsești aici.
Ce așteptăm de la tine
Fiecare propunere înscrisă în competiție ar trebui să urmărească, în egală măsură, obiectivele de mai jos:
a. Crearea unui design de pahar de cafea flagship, un icon care să individualizeze brandul hei.
b. Creșterea notorietății brandului hei în rândul targetului tânăr.
Timing
Perioadă de înscrieri: 10 octombrie - 2 decembrie
Jurizare: 3 – 14 decembrie
Desemnare câștigător: 17 decembrie
Premiu
Premiul constă în implementarea proiectului + 500 USD.
Link-uri utile
- Logo hei vectorial;
- Reguli de folosire a logo-ului;
- Layout competiție;
- Formular;
- Regulament:
- Document indicații tipar.