The Mark PEOPLE este o inițiativă The Institute, realizată în colaborare cu Grolsch, care s-a născut din dorința de a construi o comunitate creativă puternică, de a povesti și a arăta ce fac membrii aceștia, din certitudinea că intersecția poveștilor de succes este un loc fără semafoare și semne de prioritate, un loc în care se nasc idei noi, din convingerea că există suficiente proiecte ce ne pot inspira și incuraja să colaborăm și să ne dezoltăm prin inovație. Printre proiectele relizate sub The Mark People se numară o serie de Pop Up Store-uri, ce au loc periodic la Institute, the cafe și care reunesc proiecte locale ce merită susținute și încurajate.
“Societatea noastră are nevoie mai mult decât oricând de valorea pe care o pot aduce industriile creative. Noi credem că principalul rol al acestor industrii este de a inspira societatea să inoveze. The Mark PEOPLE își dorește să fie un liant între diferitele domenii creative. Ne dorim să-i provocam pe creativii din industrii diferite să se întâlnească și să dezvolte lucrări colaborative menite să demonstreze ce potențial creativ poate exista dacă reușim să schimbăm perspectiva din care privim viața”, a declarat Andrei Lăscuț, Brand Manager Grolsch.
“Societatea noastră are nevoie mai mult decât oricând de valorea pe care o pot aduce industriile creative. Noi credem că principalul rol al acestor industrii este de a inspira societatea să inoveze. The Mark PEOPLE își dorește să fie un liant între diferitele domenii creative. Ne dorim să-i provocam pe creativii din industrii diferite să se întâlnească și să dezvolte lucrări colaborative menite să demonstreze ce potențial creativ poate exista dacă reușim să schimbăm perspectiva din care privim viața”, a declarat Andrei Lăscuț, Brand Manager Grolsch.
“Suntem optimiști și credem că industriile creative din România au un potențial de creștere foarte mare, de aceea, ne-am propus să contribuim la atingerea acestui potențial prin promovarea valorii. Grolsch este un brand care înțelege importanța asocierii, dar mai ales a creșterii unei adevărate comunități creative. Ne dorim ca programul nostru The Mark People să devină un instrument util tuturor creativilor din România”, a declarat Andrei Borțun, CEO The Institute.
Hello, Mark!
Proiectele creative locale, fie că vorbim despre inițiative individuale, proiecte de dimensiuni medii, de magazine șic din colțul străzii, pasiuni transformate în afaceri de familie sau pur și simplu de preocupări și pasiuni hrănite după orele de birou, sunt o sursă de inspirație și de optimism. Ele dovedesc că inovația și creativitate generează plus-valoare, că aceastea se pot transforma în principalele ingrediente ale unui mic business de succes și că industriile creative de la noi se dezvoltă rapid și generează povești frumoase ce merită date mai departe.
Hello, Mark!
Proiectele creative locale, fie că vorbim despre inițiative individuale, proiecte de dimensiuni medii, de magazine șic din colțul străzii, pasiuni transformate în afaceri de familie sau pur și simplu de preocupări și pasiuni hrănite după orele de birou, sunt o sursă de inspirație și de optimism. Ele dovedesc că inovația și creativitate generează plus-valoare, că aceastea se pot transforma în principalele ingrediente ale unui mic business de succes și că industriile creative de la noi se dezvoltă rapid și generează povești frumoase ce merită date mai departe.
Andrei Borțun @Pop-up Store #1 by The Mark People