The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024

Articol / 11 Noi 2024 / Andra Mihai
  • Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România  urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024
1/1
Internetics, un proiect The Institute, va premia luni, 25 noiembrie, cele mai bune proiecte și campanii digitale din România, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2024. Evenimentul, moderat de Andi Moisescu, va avea loc la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6). Accesul la eveniment se va face pe baza de bilet, iar detalii privind achiziționarea acestuia sunt disponibile aici.

Campania de comunicare a ediției din acest an se desfășoară sub mesajul „Internetics. Update your clout.”, subliniind modul în care festivalul contribuie la actualizarea imaginii și prestigiului online al tuturor participanților: de la agenții și jurați, la brandurile reprezentate de acestea.

Ediția 2024 a atras un număr impresionant de 150 de înscrieri din partea a 28 de agenții și companii participante. Printre agențiile cu proiecte nominalizate se numără: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB România, Dentsu Creative România, Digitas, Jam Session Agency, KUBIS, Leo Burnett, Minio, MRM România, Ogilvy România, Oxygen, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Tribal Worldwide România, v8 interactive, VML România, WOPA Communication, Zenith România.

De asemenea, companiile și organizațiile care au avut proiecte nominalizate în competiție includ Accept, AQUA Carpatica Flavours, Avon, Bridgerton, Carrefour, Coca-Cola, Dăruiește Viață, Doritos, Dorna, Dr. Max, Durex, eJobs, Fundația Vodafone, Griselda, Hope and Homes România, ING Bank România, Kaufland, KFC, LAY'S, McDonald's România, Milka, Naturli', Nemira, Orange, Penny, Pepsi, Regina Maria, Sameday, Smartree, Storia, Tazz, ThankQ x Kola Kariola, Tomi, Tuborg, Vodafone, Vola.

Nominalizații Internetics 2024 au fost stabiliți în urma mediilor obținute de proiectele înscrise, la finalul primei runde de jurizare, și pe baza pragului setat de președintele juriului, Juraj Kováč, Creative & Strategy Director la THIS IS LOCCO. Au fost luate în considerare doar proiectele cu media de cel puțin 3,6 dintr-un maxim posibil de 5, păstrându-se un procent de cel mult 45% din totalul înscrierilor pentru runda finală.

Participanții și-au înscris proiectele în șase categorii principale, iar în urma jurizării au fost stabilite următoarele nominalizări: Website & Mobile – 3 nominalizați, Social Media & Communities – 18 nominalizați, Video – 6 nominalizați, Digital Brand Experience & Activation – 15 nominalizați, Digital Campaigns – 22 nominalizați, Internetics Digital for Good – 2 nominalizați.

Gala de Premiere Internetics 2024 se va desfășura pe 25 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6). Accesul se face pe baza de bilet, iar detalii privind achiziționarea acestuia pot fi găsite aici. 

Program Gala de premiere Internetics 2024:

18:45 - 19:30 – Primirea invitaților
19:30 - 22:00 – Festivitatea de Premiere
22:00 - 24:00 – Socializare, sărbătorirea câștigătorilor

***

Internetics este un proiect prezentat de: THE INSTITUTE.

Parteneri: UniCredit Bank, Purcari, Kozel, Globalworth, Coca-Cola, YouTube
Proiect cultural finanţat de: Ministerul Culturii
Parteneri ai Industriei: IAA, UAPR, ADC România, BRAT
Cu sprijinul: Primăriei Municipiului București prin ARCUB
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: IQads, Smark, BIZ, spotmedia, RADOR, Agerpres, PR Wave, EventsMAX
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, mediaTRUST
O Campanie: Gavrilă&Asociații

***

Fondat și organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri și tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea și abordarea strategică. Prima ediție Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creșterea și dezvoltarea acesteia.

WebsiteFacebookInstagram