Cu fiecare ediție, Internetics continuă să confirme excelența în industria publicității digitale din România. Anul 2023 aduce cu sine provocări și oportunități noi în lumea marketingului online, iar pentru a obține o perspectivă profundă asupra tendințelor și a direcțiilor în care se îndreaptă această industrie, ne-am aplecat asupra opiniilor și experiențelor a câtorva dintre jurații competiției.
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Adriana Muscalu, Senior Research and Business Consultant, Exact Business Solutions.
Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?
Este o experienta faină, care mă aduce up to date cu partea de comunicare digitală din Ro, mă surprinde de fiecare dată partea creativă din digital, este un spațiu fără limite aproape. Este interesant cum campaniile cu parte socială sau cu un anumit impact în comunitate au și cea mai mare putere de convingere și de aici și cei mai buni KPI. Jurizez de câțiva ani buni la Internetics și mă bucur în fiecare an să revin.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Un mix bun de digital tools, digital media și inovații, dar șii a keen eye on results and impact. Este foarte important să ai în minte mereu targetul ca să fii relevant, dar și obiectivele ca să comunici ce ți-ai propus.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
Relevanță. Văd multe campanii care uită ce scop au și cui vorbesc. Digitalul nu este un mediu exclusiv pentru Early adopters, a devenit un mediu pentru regular clients, iar dacă tu faci o campanie care nu vorbește pe limba lor, ajungi să atingi doar vârful aisbergului.
***
Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Adriana Muscalu, Senior Research and Business Consultant, Exact Business Solutions.
Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?
Este o experienta faină, care mă aduce up to date cu partea de comunicare digitală din Ro, mă surprinde de fiecare dată partea creativă din digital, este un spațiu fără limite aproape. Este interesant cum campaniile cu parte socială sau cu un anumit impact în comunitate au și cea mai mare putere de convingere și de aici și cei mai buni KPI. Jurizez de câțiva ani buni la Internetics și mă bucur în fiecare an să revin.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Un mix bun de digital tools, digital media și inovații, dar șii a keen eye on results and impact. Este foarte important să ai în minte mereu targetul ca să fii relevant, dar și obiectivele ca să comunici ce ți-ai propus.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
Relevanță. Văd multe campanii care uită ce scop au și cui vorbesc. Digitalul nu este un mediu exclusiv pentru Early adopters, a devenit un mediu pentru regular clients, iar dacă tu faci o campanie care nu vorbește pe limba lor, ajungi să atingi doar vârful aisbergului.
***
Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.