The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

CĂTĂLINA STOICA // MAN UP!

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • CĂTĂLINA STOICA // MAN UP! Matei Marcu
  • CĂTĂLINA STOICA // MAN UP!
  • CĂTĂLINA STOICA // MAN UP! Matei Marcu
1/3
Cătălina Stoica este proaspăt absolventă UNArte București, secția Modă - Design vestimentar, cu o pasiune pentru a crea lucruri utile, încărcate cu un mesaj puternic. Activitatea ei a început pe când avea 16 ani, având primul contact cu lumea modei printr-un internship la un atelier de croitorie.

MAN UP!

Numele "MAN UP!", care este de fapt un îndemn, a luat naștere ca răspuns la căutările ce formează conceptul colecției și reprezintă o sintetitzare a acestuia, un îndemn la întoarcerea către tot ce înseamnă masculinitatea.

Problema egalității, mai degrabă a condiționării reciproce dintre masculin și feminin, se regăsește adaptată și tratată într-o manieră vizuală modernă prin imprimarea digitală pe material. Alegerea acestui imprimeu se bazează pe dorința de a schimba aspectul unui material devenit clasic în materie de haine bărbătești, ecosezul.

Prezentarea vizuală a colecției este menită să reflecte ideea demasculinizării bărbaților printr-o manieră antitetică, pentru a accentua ideea de bază a temei alese. Acest lucru a fost subliniat prin îmbinarea obiectelor specifice bărbătești, care imprimă ideea de masculinitate, dar prezentate în corespondență cu elemente feminine, toate puse într-un cadru care se opune aspectului final al colecției și al conceptului.