The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Andreea Nistorescu // Modulo

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Andreea Nistorescu // Modulo
  • Andreea Nistorescu // Modulo
  • Andreea Nistorescu // Modulo
  • Andreea Nistorescu // Modulo
  • Andreea Nistorescu // Modulo
  • Andreea Nistorescu // Modulo
1/6
Andreea Gabriela Nistorescu  a absolvit Facultatea de Arhitectură de Interior, Specializarea Mobilier şi Amenajări Interioare din cadrul Universităţii de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu”. 
 
Pasiunea sa pentru design s-a dezvoltat în cadrul „Liceului de Arte Plastice Nicolae Tonitza” din Bucuresti, iar această pasiune a prins rădăcini din iubirea ei pentru artă, încercând să îmbine armonios ambele domenii.

MODULO: AMENAJARE SPAȚIU COMERCIAL

Modulo este un proiect focalizat, în mod special, pe relaţia dintre geometrie, arhitectură de interior şi mobilier. Proiectul are ca obiectiv amenajarea unui spaţiu comercial pentru un tânăr designer român, Alexandra Calafeteanu şi găsirea unor soluţii pentru mobilierul comercial şi al sistemelor de expunere.
 
Geometria stă la baza actului proiectării acestui spaţiu comercial.
 

Conceptul mobilierului din acest spaţiu este unul modular, de aici venind și numele proiectului “MODULO”.
 
Modulul, laitmotivul regăsit peste tot, de la mânerul uşii de la intrare şi grafica din vitrine, până la sistemele de expunere ale magazinului de haine şi marochinărie, dau un aer elegant, rafinat, dar şi o tentă jucăuşă întregii clădiri, prin repetivitatea acestuia. Ansamblul este în ton cu ţinutele designerului Alexandra Calafeteanu, care urmăresc să îmbine ludicul cu eleganţa imaculată.
 
Prin amenajarea acestui spaţiu comercial, s-a încercat includerea unor elemente definitorii, existând o corelaţie între designul de produs, designul de interior, grafică şi nu în ultimul rând designul vestimentar.