Născut în București, a absolvit liceul de arte plastice, instituție în care a deprins primele noțiuni de reprezentare artistică ale formelor umane. Inițial, în exercițiul artistic liceal o temă complexă și dificilă, portretul va deveni elementul vizual cel mai frecvent abordat de autor în ultimii ani.
METAFORĂ VEGETALĂ
Lucrarea are la bază ideea că în contextul lumii vii atât formele umanoide cât si regnul vegetal se supun acelorași tipuri de legi impuse de natură, legi cărora artistul le caută înțelesurile. Existența efemeră a unei frunze se aseamănă tangențial cu cea a evoluției omului; apare mai întâi în „pântecele” unui mugur, se naște, crește, îmbătrânește veștejind, în cele din urmă întorcându-se în rezervorul nediferențiat al vieții, pământul. Omul având o natură duală, el, asemeni frunzei, este construit fragil, dar în același timp are o structură complexă a materiei. Pentru a surprinde comparativ fragilitatea condiției umane, în imaginea scheletului frunzei am definit vizual, integrate formal, protrete profilate.
METAFORĂ VEGETALĂ
Lucrarea are la bază ideea că în contextul lumii vii atât formele umanoide cât si regnul vegetal se supun acelorași tipuri de legi impuse de natură, legi cărora artistul le caută înțelesurile. Existența efemeră a unei frunze se aseamănă tangențial cu cea a evoluției omului; apare mai întâi în „pântecele” unui mugur, se naște, crește, îmbătrânește veștejind, în cele din urmă întorcându-se în rezervorul nediferențiat al vieții, pământul. Omul având o natură duală, el, asemeni frunzei, este construit fragil, dar în același timp are o structură complexă a materiei. Pentru a surprinde comparativ fragilitatea condiției umane, în imaginea scheletului frunzei am definit vizual, integrate formal, protrete profilate.