Evenimentul se va desfășura online, în Minecraft
Gala de Premiere a competiției Internetics 2020, un proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank, anunță un program special pentru ediția aniversară de anul acesta. Evenimentul, aflat la ediția cu numărul 20, se desfășoară exclusiv online, în jocul video Minecraft, și include un panel de discuții, dar și un concert Vița de Vie.
Marți, 13 octombrie, începând cu ora 19:00, participanții la Gala de Premiere sunt invitați să descopere o replică digitală a Ateneului Român, reconstruit în universul Minecraft, care transpune utilizatorul într-o lume unde creativitatea nu are limite și, totodată, să participe la primul concert live din România susținut în jocul video.
În deschiderea galei, Andi Moisescu va modera o discuție despre evoluția comunicării online, dar și cea a competiției, pe parcursul celor 20 de ani de existență, alături de Andrei Borțun, CEO The Institute, Anca Ungureanu, Director de Identitate și Comunicare UniCredit Bank și Kris Hoet, Global Chief Innovation Officer la FCB și Președintele juriului Internetics 2020.
Concertul Vița de Vie va fi susținut în Minecraft cu ajutorul avatarurilor trupei.
Gala de Premiere Internetics va fi transmisă live din varianta digitală a Ateneului Român, construită în Minecraft cu sprijinul echipei Nexus Gaming și pe pagina de Facebook Internetics.
Accesul la eveniment este limitat, iar pașii de urmat pentru participare se găsesc aici.
Program Internetics 2020:
19:00 – Discover Internetics. Discover Minecraft: participanții vor putea să se logheze în Minecraft și să exploreze spațiul creat special pentru această gală
19:20 - Live Studio cu Andi Moisescu: panel de discutii moderat de Andi Moisescu, cu Andrei Borțun, CEO The Institute, Anca Ungureanu, Identity & Communication Director UniCredit Bank, și Kris Hoet, Global Chief Innovation Officer la FCB și Președintele juriului Internetics 2020
20:00 – Concert Vița de Vie
20:20 – Start Gala de Premiere Internetics; moderator Andi Moisescu, avatar Minecraft
Evenimentul este dedicat exclusiv persoanelor cu vârsta peste 18 ani.
Acesta nu este un eveniment oficial Minecraft.
Internetics 2020 a înregistrat 208 înscrieri în competiţie, de la 53 de participanţi. Lucrările, împărţite în cele trei mari categorii ale festivalului, sunt jurizate de specialişti în marketing, comunicare online, experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România.
Anul acesta, Internetics sărbătorește 20 de ani de la organizarea primului eveniment, având invitați ca membri ai juriului o serie de profesioniști în marketing şi advertising online din Suedia, Olanda şi Germania.
Un alt element inedit pe cate îl aduce Gala aniversară Internetics 2020 sunt trofeele oferite. Pe lângă trofeele digitale, înmânate virtual în Minecraft, Internetics va oferi și trofee fizice realizat din plastic reciclat, în urma aderării Internetics la inițiativa PlastiPrix, creată de The Institute și Lidl România.
Pentru mai multe detalii, puteti accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Parteneri Internetics 2020:
Un proiect: The Institute
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri: Absolut, Coca Cola, YouTube
Parteneri media: Biz, IQAds, Smark, Paginademedia.ro
Partener research: Starcom
Partener Gaming: Nexus Gaming
Creație: Gavrilă&Asociații
Video: Rusu + Borțun
PR: Dăescu Borțun Olteanu
Furnizori oficiali: 360revolution, kaustik, MediaTrust România
..........................................................................................................................................
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. Festivalul celebrează anul acesta 20 de ani.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Iniţiază şi organizează evenimente de peste 20 de ani şi aduce împreună antreprenorii, profesioniştii şi publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în ţară, creşte şi diversifică audienţa atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agenţiilor şi manufacturilor, promovează antreprenorii şi profesioniştii creativi pe plan naţional şi internaţional.
institute.ro
facebook.com/Institute.ro
https://www.facebook.com/interneticsfestival
Gala de Premiere a competiției Internetics 2020, un proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank, anunță un program special pentru ediția aniversară de anul acesta. Evenimentul, aflat la ediția cu numărul 20, se desfășoară exclusiv online, în jocul video Minecraft, și include un panel de discuții, dar și un concert Vița de Vie.
Marți, 13 octombrie, începând cu ora 19:00, participanții la Gala de Premiere sunt invitați să descopere o replică digitală a Ateneului Român, reconstruit în universul Minecraft, care transpune utilizatorul într-o lume unde creativitatea nu are limite și, totodată, să participe la primul concert live din România susținut în jocul video.
În deschiderea galei, Andi Moisescu va modera o discuție despre evoluția comunicării online, dar și cea a competiției, pe parcursul celor 20 de ani de existență, alături de Andrei Borțun, CEO The Institute, Anca Ungureanu, Director de Identitate și Comunicare UniCredit Bank și Kris Hoet, Global Chief Innovation Officer la FCB și Președintele juriului Internetics 2020.
Concertul Vița de Vie va fi susținut în Minecraft cu ajutorul avatarurilor trupei.
Gala de Premiere Internetics va fi transmisă live din varianta digitală a Ateneului Român, construită în Minecraft cu sprijinul echipei Nexus Gaming și pe pagina de Facebook Internetics.
Accesul la eveniment este limitat, iar pașii de urmat pentru participare se găsesc aici.
Program Internetics 2020:
19:00 – Discover Internetics. Discover Minecraft: participanții vor putea să se logheze în Minecraft și să exploreze spațiul creat special pentru această gală
19:20 - Live Studio cu Andi Moisescu: panel de discutii moderat de Andi Moisescu, cu Andrei Borțun, CEO The Institute, Anca Ungureanu, Identity & Communication Director UniCredit Bank, și Kris Hoet, Global Chief Innovation Officer la FCB și Președintele juriului Internetics 2020
20:00 – Concert Vița de Vie
20:20 – Start Gala de Premiere Internetics; moderator Andi Moisescu, avatar Minecraft
Evenimentul este dedicat exclusiv persoanelor cu vârsta peste 18 ani.
Acesta nu este un eveniment oficial Minecraft.
Internetics 2020 a înregistrat 208 înscrieri în competiţie, de la 53 de participanţi. Lucrările, împărţite în cele trei mari categorii ale festivalului, sunt jurizate de specialişti în marketing, comunicare online, experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România.
Anul acesta, Internetics sărbătorește 20 de ani de la organizarea primului eveniment, având invitați ca membri ai juriului o serie de profesioniști în marketing şi advertising online din Suedia, Olanda şi Germania.
Un alt element inedit pe cate îl aduce Gala aniversară Internetics 2020 sunt trofeele oferite. Pe lângă trofeele digitale, înmânate virtual în Minecraft, Internetics va oferi și trofee fizice realizat din plastic reciclat, în urma aderării Internetics la inițiativa PlastiPrix, creată de The Institute și Lidl România.
Pentru mai multe detalii, puteti accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Parteneri Internetics 2020:
Un proiect: The Institute
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri: Absolut, Coca Cola, YouTube
Parteneri media: Biz, IQAds, Smark, Paginademedia.ro
Partener research: Starcom
Partener Gaming: Nexus Gaming
Creație: Gavrilă&Asociații
Video: Rusu + Borțun
PR: Dăescu Borțun Olteanu
Furnizori oficiali: 360revolution, kaustik, MediaTrust România
..........................................................................................................................................
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. Festivalul celebrează anul acesta 20 de ani.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Iniţiază şi organizează evenimente de peste 20 de ani şi aduce împreună antreprenorii, profesioniştii şi publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în ţară, creşte şi diversifică audienţa atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agenţiilor şi manufacturilor, promovează antreprenorii şi profesioniştii creativi pe plan naţional şi internaţional.
institute.ro
facebook.com/Institute.ro
https://www.facebook.com/interneticsfestival