Finaliștii ediției a XV-a a premiilor Effie au fost anunțați astăzi, 7 iunie, în cadrul galei dedicate, care s-a desfășurat în Fire Club. Evenimentul a fost prezentat de Maria Predoiu, Președintele IAA România, și Mihai Trandafir, Președintele Comitetului de organizare Effie 2018, Managing Director Universal McCann România.
18 agenții și companii au obținut nominalizări ȋn 26 de categorii de concurs: Cohn & Jansen JWT, Fabryo Corporation, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Graffiti PR, Grey România, Headvertising, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Group/Publicis One România, McCann Worldgroup România, Mullen Lowe Profero România, Mullen Lowe România, Nurun/Publicis One România, Publicis România/Publicis One România, Three, United Media Services, WEBSTYLER.
Brandurile finaliste sunt: Aptamil, Aqua Carpatica, Ariel, Auchan, Avon, Banca Transilvania, Cris-Tim, Coca-Cola, Corso, Digenzym, Enel, Grolsch, ING Bank, Kaufland, KFC, Lenor, Lidl, MagicHome, Mirinda, National Football Team, Noroc, Orange, Pampers, Patria Bank, Provident, Rompetrol, Savana, Sprite, Storia.ro, Taco Bell, Tazovsky, Telekom, Timișoreana, Unicredit Bank, Unisol, Visa, Zizin.
Juriul din prima rundă de evaluare a fost format din 60 de specialiști ȋn marketing, comunicare sau research. Ȋn runda a doua de jurizare, alți 60 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii Effie Awards 2018.
Gala finaliștilor 2018 a găzduit și o nouă ediție a Effie Talk, în cadrul căreia câștigătorii Grand Effie de anul trecut: J&B – reprezentat de Raluca Sava, Brand Manager J&B în 2017 și The Hub – reprezentat de Dinu Pănescu, Creative Director & Partner au vorbit despre succesul campaniei „Blending Spirits”. Aceasta a câștigat anul trecut Gold Effie în categoria Alcoholic Beverages – Others, Silver Effie la Engaged Communities și Grand Effie 2017.
Câștigătorii Effie Awards 2018 vor fi aplaudați pe 14 iunie, ȋn cadrul Galei de Premiere ce va avea loc la Palatul Bragadiru.
Romanian Effie Awards 2018 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Telekom Romania, Coca-Cola, Ursus şi Kaufland şi susţinut de Rompetrol. Parteneri strategici: Deloitte şi Nielsen.
Mai multe detalii despre iniţiativă se regăsesc pe site-ul competiției www.effie.ro și pe pagina de Facebook Effie România.
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.
18 agenții și companii au obținut nominalizări ȋn 26 de categorii de concurs: Cohn & Jansen JWT, Fabryo Corporation, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Graffiti PR, Grey România, Headvertising, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Group/Publicis One România, McCann Worldgroup România, Mullen Lowe Profero România, Mullen Lowe România, Nurun/Publicis One România, Publicis România/Publicis One România, Three, United Media Services, WEBSTYLER.
Brandurile finaliste sunt: Aptamil, Aqua Carpatica, Ariel, Auchan, Avon, Banca Transilvania, Cris-Tim, Coca-Cola, Corso, Digenzym, Enel, Grolsch, ING Bank, Kaufland, KFC, Lenor, Lidl, MagicHome, Mirinda, National Football Team, Noroc, Orange, Pampers, Patria Bank, Provident, Rompetrol, Savana, Sprite, Storia.ro, Taco Bell, Tazovsky, Telekom, Timișoreana, Unicredit Bank, Unisol, Visa, Zizin.
Juriul din prima rundă de evaluare a fost format din 60 de specialiști ȋn marketing, comunicare sau research. Ȋn runda a doua de jurizare, alți 60 de seniori ai industriei vor analiza lucrările finaliste și vor desemna câștigătorii Effie Awards 2018.
Gala finaliștilor 2018 a găzduit și o nouă ediție a Effie Talk, în cadrul căreia câștigătorii Grand Effie de anul trecut: J&B – reprezentat de Raluca Sava, Brand Manager J&B în 2017 și The Hub – reprezentat de Dinu Pănescu, Creative Director & Partner au vorbit despre succesul campaniei „Blending Spirits”. Aceasta a câștigat anul trecut Gold Effie în categoria Alcoholic Beverages – Others, Silver Effie la Engaged Communities și Grand Effie 2017.
Câștigătorii Effie Awards 2018 vor fi aplaudați pe 14 iunie, ȋn cadrul Galei de Premiere ce va avea loc la Palatul Bragadiru.
Romanian Effie Awards 2018 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Telekom Romania, Coca-Cola, Ursus şi Kaufland şi susţinut de Rompetrol. Parteneri strategici: Deloitte şi Nielsen.
Mai multe detalii despre iniţiativă se regăsesc pe site-ul competiției www.effie.ro și pe pagina de Facebook Effie România.
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.