The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Ce am făcut în 2014

Articol / 16 Dec 2014 / Maria Neneciu
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
  • Ce am făcut în 2014
1/24
2014 a fost un an important pentru industriile creative din România și un an foarte aglomerat pentru platforma The Institute, care a inițiat noi proiecte și a încercat să indexeze și să promoveze în continuare oamenii, inițiativele și business-urile creative românești. Evenimentele inițiate de platforma The Institute au strâns anul acesta un public de peste 25.000 de pasionați și consumatori de arte vizuale și design, dar și profesioniști și apropiați ai industriei de comunicare, marketing și online. 

Portofoliul The Institute cuprinde unele dintre cele mai importante evenimente și proiecte creative din România, printre care Romanian Design Week, Institute, the magazine, Internetics, Noaptea Agențiilor, Școala ADC*RO sau Effie România, iar în 2014, aceasta s-a îmbogățit cu unele noi, printre care unul dedicat studenților și absolvenților facultăților creative și vocaționale din București- DIPLOMA, care a reușit să devină, încă de la prima ediție, un reper important în rândul tinerilor creativi, două numere speciale ale revistei Institute, the magazine, dedicate Clujului și Timișoarei, dar și o expoziție-capsulă, semnată de Romanian Design Week, care a fost vernisată la Stockholm,  București și Viena. 

Tot anul acesta, am lansat și platforma The Mark People, un proiect realizat împreună cu Grolsch, prin care ne dorim atragerea și promovarea comunității creative din România în jurul unor activități  și proiecte punctuale, dar și generarea unui conținut video valoros.  Printre proiectele realizate sub The Mark People se numără o serie de Pop Up Store-uri, care au loc periodic la Institute, the cafe și reunesc proiecte locale ce merită susținute și încurajate, dar și o serie de „Creative Encounters”- vizite la studiourile și birourile unora dintre cele mai inedite business-uri, în cadrul cărora, cei pasionați pot afla mai multe despre poveștile și echipele din spatele acestora. În urma acestor proiecte s-au realizat 30 de materiale video, adică o arhiva vizuală valoroasă a industriilor creative din România.

2014 în cifre

7 pop up store-uri, 3 ediții de Creative Encounters, 4 numere Institute, the magazine, dintre care două dedicate Clujului și Timișoarei, dar și un număr special despre Romanian Design Week, care a avut un număr record de pagini (224!), 3 ediții Wood&Wool, vernisate la Stockholm, Viena și București, o super-ediție Romanian Design Week, care a inclus 160 designeri în expoziția centrală și 60 evenimente colaterale, o ediție Internetics, a cărei gală a avut loc la Halele Carol și care a avut pentru prima dată un președinte a juriului de afară, o nouă ediție a Școlii ADC*RO, prima ediție Diploma, care a avut 8 Universități partenere și peste 300 de absolvenți în expoziția centrală, 5 orașe participante la Noaptea Agențiilor, o gală Effie, prima editie Fashion’s Night Out, în cadrul RDW 2014, 20 de întâlniri în cadrul Frontiline Club București, organizarea Bursei Binelui- un proiect BCR, peste 30 de materiale video realizate sub The Mark People

Și o vacanță de iarnă lungă și liniștită.