Micro-stagiunea stArtAct @unteatru prezintă producțiile absolvenților de regie licență și master UNATC 2018: 7 spectacole de teatru tânăr, 7 viziuni inedite asupra lumii contemporane, 7 ocazii de a vedea regizorii, actorii și scenografii noii generații.
Despre regizor
Pentru A. Hartmann teatrul este catalizatorul energiei și entuziasmului în a da frâu liber imaginației, în a înțelege, a reordona, a descoperi, a găsi soluții, a da viață, a reimagina, a testa, a reprezenta, a interacționa și a rezona; într-un cuvânt reprezintă motivația și forța motrice ca regizor și ca om.
![](/media/Foto A Hartmann.jpg)
Respectfully yours…/ … cu respect
după textul lui Jean-Paul Sartre – „Târfa cu respect”
Când trecutul recent hărțuiește fără milă, iar sinceritatea e călcată în picioare, când toate întâmplările triste din copilărie sunt folosite ca instr și transformă victima în călău, ce e de făcut?
![](/media/SRA_5257.jpg)
Acceptare și revoltă, dragoste și păcat, victimă și călău. O lume închisă, în care pasiunile se consumă intens, iar sinceritatea și inocența sunt strivite cu meștesug. Despre alb și negru și toate nuanțele de gri dintre cele două: pasiune, puritate, perversitate, penitență, prostrație.
![](/media/SRA_5292.jpg)
„Piesa lui Sartre, structurată pe multiple niveluri vorbește în esență despre ipocrizie. Ipocrizia nu doar a societății americane de atunci, ci despre ipocrizia din lumea modernă, a fiecărui individ, a fiecăruia dintre noi. Acum ca și atunci, omul s-a pus pe sine în centrul universului său, din ce în ce mai virtual, mai bogat în iluzii decât în interacțiuni cu ceilalți oameni, la rândul lor centrul universurilor personale.
![](/media/SRA_5329.jpg)
În acest context, spectacolul Respectfully yours…/ … cu respect vine să arate că omul poate să reziste presiunilor societății, a normelor și a oamenilor dacă alege să o facă. În mod evident, asumându-și și consecințele alegerilor sale: de a fi ostracizat, hărțuit, manipulat până la a-și trăda valorile, aruncat de către ceilalți și abandonat într-un iad personal din care puține sunt căile de evadare.” A. Hartmann
![](/media/SRA_5364.jpg)
Despre regizor
Pentru A. Hartmann teatrul este catalizatorul energiei și entuziasmului în a da frâu liber imaginației, în a înțelege, a reordona, a descoperi, a găsi soluții, a da viață, a reimagina, a testa, a reprezenta, a interacționa și a rezona; într-un cuvânt reprezintă motivația și forța motrice ca regizor și ca om.
![](/media/Foto A Hartmann.jpg)
Respectfully yours…/ … cu respect
după textul lui Jean-Paul Sartre – „Târfa cu respect”
Când trecutul recent hărțuiește fără milă, iar sinceritatea e călcată în picioare, când toate întâmplările triste din copilărie sunt folosite ca instr și transformă victima în călău, ce e de făcut?
![](/media/SRA_5257.jpg)
Acceptare și revoltă, dragoste și păcat, victimă și călău. O lume închisă, în care pasiunile se consumă intens, iar sinceritatea și inocența sunt strivite cu meștesug. Despre alb și negru și toate nuanțele de gri dintre cele două: pasiune, puritate, perversitate, penitență, prostrație.
![](/media/SRA_5292.jpg)
„Piesa lui Sartre, structurată pe multiple niveluri vorbește în esență despre ipocrizie. Ipocrizia nu doar a societății americane de atunci, ci despre ipocrizia din lumea modernă, a fiecărui individ, a fiecăruia dintre noi. Acum ca și atunci, omul s-a pus pe sine în centrul universului său, din ce în ce mai virtual, mai bogat în iluzii decât în interacțiuni cu ceilalți oameni, la rândul lor centrul universurilor personale.
![](/media/SRA_5329.jpg)
În acest context, spectacolul Respectfully yours…/ … cu respect vine să arate că omul poate să reziste presiunilor societății, a normelor și a oamenilor dacă alege să o facă. În mod evident, asumându-și și consecințele alegerilor sale: de a fi ostracizat, hărțuit, manipulat până la a-și trăda valorile, aruncat de către ceilalți și abandonat într-un iad personal din care puține sunt căile de evadare.” A. Hartmann
![](/media/SRA_5364.jpg)