Ediţia a şaptea a Romanian Design Week va avea loc între 17 și 26 mai.
Festivalul, care a devenit din ce în ce mai complex de la o ediție la alta, susține și amplifică și în 2019 discursul industriilor creative locale, subliniind contribuția majoră pe care comunitățile creative o au la transformarea capitalei într-un oraș cu adevărat modern și european.
Romanian Design Week va include, ca și în anii precedenți, expoziția centrală care prezintă cele mai bune lucrări de design de produs, design grafic, fashion, arhitectură și arhitectură de interior din ultimul an, selectate dintr-un număr record de peste 500 de proiecte înscrise în urma call-ului organizat la începutul anului.
Secțiunea Multidisciplinar a expoziției centrale RDW 2019 reuneşte proiecte atipice, la graniţa dintre tehnologie, design şi arhitectură locală, transpuse într-o serie de instalaţii şi lucrări complexe, interactive şi suprinzătoare, precum personaje modelate analog și digital. Vă aşteaptă experienţe unice, virtuale, redate prin video mapping și proiecţii inovatoare live.
Proiectele din secţiunea Multidisciplinar a expoziţiei centrale Romanian Design Week 2019 sunt semnate de:
AMC România // Justin Baroncea, Cristina Ginara, Ioana Truşcă, Alexandru Ivanof, Radu Manelici // H3 // Ivan Patzaichin // Lana Dumitru, Mihai Barabancea, Anne Ivan, J. Britnic // Mind Treat Studios // Save or Cancel // Seethree
Expoziția centrală RDW este cea mai amplă galerie de proiecte și idei care se remarcă prin creativitate și care generează schimbare prin inovație.
Evaluarea proiectelor înscrise și selecția finală au fost realizate de un board creativ format din specialiști consacrați în industriile creative, precum: Ștefan Ghenciulescu, arhitect, critic şi cercetător în domeniul arhitecturii şi urbanismului, redactor-şef al revistei Zeppelin, conferenţiar universitar în cadrul UAUIM; Adrian Soare, co-fondator și membru al echipei CUMULUS; Iulia Stanciu, arhitect, fondator și asociat la biroul de arhitectură STARH, doctor în arhitectură și profesor la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu din București; Dorin Ștefan, arhitect, profesor universitar, doctor în arhitectură; Andrei Iovu, redactor-șef Harper’s Bazaar; Domnica Mărgescu, director de modă Elle; Maurice Munteanu, editor de modă Elle; Irina Schrotter; Mihai Gurei, Creative Director și Owner Intro; Mihnea Ghilduș, designer de produs, fondator platforma Dizainăr, Director Creativ DZNR Studio; Carolin Ivănescu, Head of Design pentru unul dintre cei mai mari producători de mobilă din România; Adrian Boțan, Preşedinte Creative Council Europe şi Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup; Ovidiu Hrin, fondator și lider Synopsis; Roman Tolici, pictor.
Mai multe informații despre boardul creativ găsiți aici.
Arhitectura expoziției centrale este semnată și anul acesta de Attila KIM Architects.
George, primul banking inteligent© din România, susține Romanian Design Week 2019 într-un nou tip de expunere, la intersecția dintre artă și tehnologie. Lansat în mijlocul comunității creative, George promovează colaborările inovatoare prin intermediul cărora publicul se poate bucura de design și artă contemporană în medii neconvenționale.
Festivalul, care a devenit din ce în ce mai complex de la o ediție la alta, susține și amplifică și în 2019 discursul industriilor creative locale, subliniind contribuția majoră pe care comunitățile creative o au la transformarea capitalei într-un oraș cu adevărat modern și european.
Romanian Design Week va include, ca și în anii precedenți, expoziția centrală care prezintă cele mai bune lucrări de design de produs, design grafic, fashion, arhitectură și arhitectură de interior din ultimul an, selectate dintr-un număr record de peste 500 de proiecte înscrise în urma call-ului organizat la începutul anului.
Secțiunea Multidisciplinar a expoziției centrale RDW 2019 reuneşte proiecte atipice, la graniţa dintre tehnologie, design şi arhitectură locală, transpuse într-o serie de instalaţii şi lucrări complexe, interactive şi suprinzătoare, precum personaje modelate analog și digital. Vă aşteaptă experienţe unice, virtuale, redate prin video mapping și proiecţii inovatoare live.
Proiectele din secţiunea Multidisciplinar a expoziţiei centrale Romanian Design Week 2019 sunt semnate de:
AMC România // Justin Baroncea, Cristina Ginara, Ioana Truşcă, Alexandru Ivanof, Radu Manelici // H3 // Ivan Patzaichin // Lana Dumitru, Mihai Barabancea, Anne Ivan, J. Britnic // Mind Treat Studios // Save or Cancel // Seethree
Expoziția centrală RDW este cea mai amplă galerie de proiecte și idei care se remarcă prin creativitate și care generează schimbare prin inovație.
Evaluarea proiectelor înscrise și selecția finală au fost realizate de un board creativ format din specialiști consacrați în industriile creative, precum: Ștefan Ghenciulescu, arhitect, critic şi cercetător în domeniul arhitecturii şi urbanismului, redactor-şef al revistei Zeppelin, conferenţiar universitar în cadrul UAUIM; Adrian Soare, co-fondator și membru al echipei CUMULUS; Iulia Stanciu, arhitect, fondator și asociat la biroul de arhitectură STARH, doctor în arhitectură și profesor la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu din București; Dorin Ștefan, arhitect, profesor universitar, doctor în arhitectură; Andrei Iovu, redactor-șef Harper’s Bazaar; Domnica Mărgescu, director de modă Elle; Maurice Munteanu, editor de modă Elle; Irina Schrotter; Mihai Gurei, Creative Director și Owner Intro; Mihnea Ghilduș, designer de produs, fondator platforma Dizainăr, Director Creativ DZNR Studio; Carolin Ivănescu, Head of Design pentru unul dintre cei mai mari producători de mobilă din România; Adrian Boțan, Preşedinte Creative Council Europe şi Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup; Ovidiu Hrin, fondator și lider Synopsis; Roman Tolici, pictor.
Mai multe informații despre boardul creativ găsiți aici.
Arhitectura expoziției centrale este semnată și anul acesta de Attila KIM Architects.
George, primul banking inteligent© din România, susține Romanian Design Week 2019 într-un nou tip de expunere, la intersecția dintre artă și tehnologie. Lansat în mijlocul comunității creative, George promovează colaborările inovatoare prin intermediul cărora publicul se poate bucura de design și artă contemporană în medii neconvenționale.