The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ADC Night 2020 prezintă premiile anuale Top 3 ADC*RO

Articol / 27 Ian 2020 / The Institute
  • ADC Night 2020 prezintă premiile anuale Top 3 ADC*ROADC Night
1/1
Pe 30 ianuarie, de la ora 20:00, la Institute The Café vom sărbători cea de-a patra ediție a premiilor anuale Top 3 ADC*RO. Îi vom aplauda pe toți cei prezenți în Top 3 ADC 2019, vom afla care au fost lucrările câștigătoare la ADCE Awards 2019 și vom deschide oficial etapa a doua a proiectului Plasti Prix când vom oferi trofee din plastic reciclat marilor câștigători ai Top 3 ADC.

ADC Night 2020 va prezenta un rezumat al anului 2019: care a fost cea mai bună idee a anului, cel mai constant brand în top, dar și creativii care au reușit să vină lună de lună cu cele mai bune idei. Membrii ADC*RO au votat şi au ales așadar Idea of the Year, Client of the Year, Art Director of the Year și Copywriter of the Year.

ADC România lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Proiectul a luat naștere în 2016 și premiază campanii care s-au remarcat pe şase medii: TV, Outdoor, Radio, Print, Digital şi Experiential / BTL. La finalul fiecărei luni aceste şase categorii au propriul Top, cu Locurile 1, 2, 3 şi Mențiuni. Lucrarea care are cea mai mare notă devine Lucrarea Lunii.

Din cele peste 200 de proiecte înscrise în Top 3 ADC de-a lungul anului 2019, peste 60 de campanii au fost premiate cu Lucrarea Lunii/Locul 1/Locul 2 sau Locul 3. În Top 3 ADC 2019 au fost prezente următoarele agenții și inițiative: 5 to go / Agora Ideon / CAP / Cheil | Centrade / DDB România / Fractal Communications / Gavrilă & Asociații / Gavrilă Fashion Tellers / Geometry Bucharest / Headvertising / Jazz Communication / Julien Britnic & Bogdan Petcu / Kubis Interactive / Lana Dumitru & Julien Britnic / Leo Burnett / MAINSTAGE | THE AGENCY / McCann PR / McCann Worldgroup România / Momentum România / Most Wanted / MRM // McCann România / MullenLowe România / Netflix / Next Advertising / Ontheroof / Papaya Advertising / Pastel / Porter Novelli / Propaganda / Publicis România / Rusu+Borțun / Sector 7 / Șerban Pavlu / Ștefan Mandachi / Three / Tuio / Vice / WOPA.

De cealaltă parte, clienții care au fost pe podium în Top 3 ADC 2019 sunt: 5 to go / antenaplay.ro / Asociația Berarii României / Asociația Nevăzătorilor / BCR / Bringo / Carmol Flu / Carrefour / Catmobile / Crucea Roșie Română / Doza de Cooler / E.ON / Greenpeace / Hope and Homes for Children / Kafune / KFC / Lidl România / MagneVie Stress Resist / Mastercard / McDonald's / MedLife / Netflix / Next Advertising România / OLX România / OMO / OMV / PAID România / Pizza Hut / PlantEXIR / Regina Maria / Renault / Rock FM / ROM / Samsung / Sprite / Stanleybet / Telekom / Vice / World Vision România / WWF.

Se luptă pentru Idea of the Year campaniile care au obținut Lucrarea Lunii (cel mai mare punctaj) în fiecare dintre cele 12 luni ianuarie – decembrie 2019: ianuarie: 5 to go - More coffee less bucks // februarie: OMO - Puterea jocului // martie: România vrea autostrăzi - #șîeu // aprilie: MagneVie Stress Resist - Dramă din orice // mai: MedLife - Atlasul Bolilor Născute din Dragoste // iunie: Renault - The DisCO2unt Billboard // iulie: Lidl – Cămara noastră: Legende Urbane (ep. 2: Ultima filă) // august: BCR - George Street Gallery // septembrie: Lidl – Cămara noastră: Legende Urbane (ep. 3: Safire Roșii) // octombrie: ROM - Senzații tari la vot // noiembrie: Carmol Flu - ediție limitată // decembrie: Netflix - The Witcher. Client of the Year, Art Director & Copywriter of the Year vor fi acordate pe baza unui sistem de calcul, în funcție de numărul de prezențe din top și a pozițiilor ocupate.

Trofeele oferite marilor câştigători ai Top 3 ADC vor fi din plastic reciclat, ADC deschizând astfel oficial etapa a doua a proiectului Plasti Prix, creat de The Institute şi Lidl România. Plasti Prix este un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectivă și reciclarea plasticului, destinat industriilor creative. Anul trecut, 23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns aproximativ 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix. Urmăriţi anul acesta şi RDW Awards, Internetics, Gala Societății Civile, Bursa Binelui, Webstock şi Biz PR Awards, celelalte festivaluri care s-au alăturat iniţiativei şi care vor acorda la edițiile din 2020 trofee din plastic reciclat.

ADC Night 2020 va sărbători, pe lângă premiile Top 3 ADC*RO 2019, și proiectele premiate în cadrul competiției ADCE Awards 2019, unde Grand Prix a câștigat agenția AMVBBDO UK pentru campania „Viva la Vulva”. Membrii ADC*RO care au reprezentat România în juriul ADCE Awards al acestei ediții au fost: Ema Prisca, Laura Nedelschi (Independent Creative Directors) și Liviu Țurcanu (Creative Director Mercury360).

Participarea în cadrul evenimentului este liberă:
https://www.facebook.com/events/2515676728711592/


ADC Night 2020 este un proiect finanțat de către Art Directors Club of Europe și programul Europa Creativă al Uniunii Europene.

Parteneri:

Liliac
Absolut
The Institute
IQads
SMARK

***

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, ADC Focus şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.


Mai multe pe:
www.adcromania.ro
www.facebook.com/ADCRomania