The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Maratonul nocturn al creativilor va avea loc în 6 orașe

Articol / 12 Mar 2015 / INSTITUTE.RO
  • Maratonul nocturn al creativilor va avea loc în 6 orașe
  • Maratonul nocturn al creativilor va avea loc în 6 orașe
1/2
Noaptea Agențiilor are loc anul acesta simultan în București, Brașov, Cluj, Iași, Oradea și Timișoara. 32 de agenții de comunicare s-au înscris în cea de-a șasea ediție.
 
Cele care vor avea program prelungit în noaptea de 2 aprilie sunt 2Parale, 4 ACE-pr&publicity, CENTRADE, DDB Romania, Conversion, ERKA Synergy Communication, Infinit Solutions Agency, MEC România, Nuevo, pastel, Presage Strategic Communications, Propaganda, Roddia Concept, SCG-Smart Corporation Group și Talentivity din București, 3S Studio, FIRESTARTER, High Contrast și The Pharmacy din Brașov, AMM Design, PR&More și Vitrina Advertising din Cluj, Boomerang, innerpride și September din Iași, Bizmart, Communications MEDIA și Sapient Creative din Oradea, Celmaitare și Electronic Resistance & Kape Illustration din Timișoara și, special guest, Casa Imago din Chișinău.
 
Stabilimentul de informare și experiment urban, Energiea, este și anul acesta unul dintre obiective pe traseul agențiilor participante din Bucuresti și, totodată, locul de afterparty al ediției 2015. Așa că de la 22.30, muzica pică în responsabilitatea lui Frȋncu și a lui Alt Om, iar antrenul creativ este provocat de Grolsch.
 
Tema dată de noi este Work & Play. Am provocat agențiile să-și arate cele două fețe ale activității lor de zi cu zi: ce fac, pentru cine fac și cum o fac, dar și cum se distrează ȋn agenție. Toate companiile participante trebuie să organizeze un eveniment ȋn care să integreze tema ediției, însă cu un concept personalizat.